SNUFFINATOR Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Tja, har hört att många "dammsugit" sin dator och den börjar funka bättre / slutat lagga. Min dator har varit 1 gång på lagning men dom hittade inget fel till stärvandet så dom rengjorde fläkten och den började funka vanligt, och nu har lagget börjar igen så jag tänkte dammsuga datorn :) Så hur gör man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Tar en dammsugare och dammsuger fläkten, simplare kan det inte bli? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 16 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Tar en dammsugare och dammsuger fläkten, simplare kan det inte bli?Var ligger fläkten? LuL , vet inget om datorer [ Och med inget menar jag verkligen INGET ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 (redigerat) jag tror du ska använda dig utav metallmunstycke. Försök att inte komma för nära moderkortet heller. Nudda inte sakerna ha de några cm från munstycket. (om du öppnar upp datorn ser du fläkten) Redigerat 16 Juni 2009 av UOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 16 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 jag tror du ska använda dig utav metallmunstycke. Försök att inte komma för nära moderkortet heller. Nudda inte sakerna ha de några cm från munstycket. (om du öppnar upp datorn ser du fläkten) Har bärbar ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 testa damsuga utanpå datan mot fläkten vid öppningen. eller så kan lagg bero på mycket på hårddisken många program m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zorrax Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 haha, den mest patetiska forums tråden jag någonsin läst xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Bästa är att använda munnen till att blåsa med. Eller en hårblås som kan blåsa kallluft. Så har man dammsugaren en bit utanför chassit för att suga in dammet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Tar en dammsugare och dammsuger fläkten, simplare kan det inte bli?Var ligger fläkten? LuL , vet inget om datorer [ Och med inget menar jag verkligen INGET ] uppna och titta efter. du vet väll hur en fläkt ser ut? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 17 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Tar en dammsugare och dammsuger fläkten, simplare kan det inte bli? Var ligger fläkten? LuL , vet inget om datorer [ Och med inget menar jag verkligen INGET ] uppna och titta efter. du vet väll hur en fläkt ser ut? ;) Hur öppnar man en bärbar dator? ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Tar en dammsugare och dammsuger fläkten, simplare kan det inte bli? Var ligger fläkten? LuL , vet inget om datorer [ Och med inget menar jag verkligen INGET ] uppna och titta efter. du vet väll hur en fläkt ser ut? ;) Hur öppnar man en bärbar dator? ;o skit i och öppna den, fläkten brukar sitta på baksidan av laptopen lr framför tangentbordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 det är bara att titta-.- hur svårt kan det va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.