Encoder Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Ja, Vilken av dom här spelen är bäst? Behöver lite råd :)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 jag har bara prototype, så jag kan bara tala för de, men jag kan säga dig att spelet är kul i början, men när du väl klarat spelet så finns det inte mycket att göra förutom att gå runt och slakta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Är inget stort f*n av något av dem. Men om jag måste välja så blir det Infamous. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Har båda men kan inte säga vilken som är bättre för har inte klarat [Prototype] än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Jag har bara Prototype, det är grymt kul. Lång story, varierade uppdrag, blodigt och brutalt. Infamous ser ganska "meh" ut, tycker inte det ser nått intressant ut att bara skjuta el bollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Jag har bara Prototype, det är grymt kul. Lång story, varierade uppdrag, blodigt och brutalt. Infamous ser ganska "meh" ut, tycker inte det ser nått intressant ut att bara skjuta el bollar. håller med om infamous vara lite "meh", fast prototype verkar ännu sämre (för min smak).sen kan väl du bara köpa prototype? med tanke på ditt namn. jag köpte red faction istället, de är kul som f*n ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Jag har bara Prototype, det är grymt kul. Lång story, varierade uppdrag, blodigt och brutalt. Infamous ser ganska "meh" ut, tycker inte det ser nått intressant ut att bara skjuta el bollar. håller med om infamous vara lite "meh", fast prototype verkar ännu sämre (för min smak).sen kan väl du bara köpa prototype? med tanke på ditt namn. jag köpte red faction istället, de är kul som f*n ;) Jag har aldrig prövat Infamous, jag har sett ett antal recensioner men det ser ganska tråkigt ut.Prototype äger ju. :( Men Red faction äger också. ;) Min brorsa har det. Man låser upp fusk när man klarar ut det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Jag har bara Prototype, det är grymt kul. Lång story, varierade uppdrag, blodigt och brutalt. Infamous ser ganska "meh" ut, tycker inte det ser nått intressant ut att bara skjuta el bollar. håller med om infamous vara lite "meh", fast prototype verkar ännu sämre (för min smak). sen kan väl du bara köpa prototype? med tanke på ditt namn. jag köpte red faction istället, de är kul som f*n ;) Jag har aldrig prövat Infamous, jag har sett ett antal recensioner men det ser ganska tråkigt ut.Prototype äger ju. :( Men Red faction äger också. ;) Min brorsa har det. Man låser upp fusk när man klarar ut det Jag var så grymt besviken när jag testade Red Faction att jag var nära att kasta ut tv:n ur fönstret. Hade så stora förhoppningar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 (redigerat) Så nu har jag klarat [Prototype] och jag måste säga att spelet är ganska bra och får 7/10 av mig. Men tycker att inFAMOUS är bättre än [Prototype] för storyn är mycket intressant som inte Prototypes är och alla side missions i inFAMOUS är roliga som de i [Prototype] inte är. Som jag sa så tycker jag att inFAMOUS är ett mycket bättre spel än [Prototype]. Prototype: 7/10 inFAMOUS: 9,5/10 Redigerat 18 Juni 2009 av Hellbringer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 (redigerat) Jag har bara Prototype, det är grymt kul. Lång story, varierade uppdrag, blodigt och brutalt. Infamous ser ganska "meh" ut, tycker inte det ser nått intressant ut att bara skjuta el bollar. håller med om infamous vara lite "meh", fast prototype verkar ännu sämre (för min smak). sen kan väl du bara köpa prototype? med tanke på ditt namn. jag köpte red faction istället, de är kul som f*n ;) Jag har aldrig prövat Infamous, jag har sett ett antal recensioner men det ser ganska tråkigt ut.Prototype äger ju. :( Men Red faction äger också. ;) Min brorsa har det. Man låser upp fusk när man klarar ut det Aa de gör de ;) Redigerat 18 Juni 2009 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 jag har inte spelat något av dessa, men jag skulle tro att infamous är bättre. Det ser roligare ut. Men dock så kommer jag inte köpa någon av dessa tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 20 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Ok, Jag har alla råd jag behöver. Om det blir nå spel köp blir det InFamous. Jag provade faktiskt infamous demot och det vad roligt (Men demot var på spanska :0) Och jag testade Prototype på en spel affär. Så det blir InFamous. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.