Hoppa till innehåll

[prototype] Vs Infamous


Encoder
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag har bara Prototype, det är grymt kul. Lång story, varierade uppdrag, blodigt och brutalt.

Infamous ser ganska "meh" ut, tycker inte det ser nått intressant ut att bara skjuta el bollar.

håller med om infamous vara lite "meh", fast prototype verkar ännu sämre (för min smak).

sen kan väl du bara köpa prototype? med tanke på ditt namn.

jag köpte red faction istället, de är kul som f*n ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har bara Prototype, det är grymt kul. Lång story, varierade uppdrag, blodigt och brutalt.

Infamous ser ganska "meh" ut, tycker inte det ser nått intressant ut att bara skjuta el bollar.

håller med om infamous vara lite "meh", fast prototype verkar ännu sämre (för min smak).

sen kan väl du bara köpa prototype? med tanke på ditt namn.

jag köpte red faction istället, de är kul som f*n ;)

 

Jag har aldrig prövat Infamous, jag har sett ett antal recensioner men det ser ganska tråkigt ut.

Prototype äger ju. :(

 

Men Red faction äger också. ;) Min brorsa har det.

 

Man låser upp fusk när man klarar ut det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har bara Prototype, det är grymt kul. Lång story, varierade uppdrag, blodigt och brutalt.

Infamous ser ganska "meh" ut, tycker inte det ser nått intressant ut att bara skjuta el bollar.

håller med om infamous vara lite "meh", fast prototype verkar ännu sämre (för min smak).

sen kan väl du bara köpa prototype? med tanke på ditt namn.

jag köpte red faction istället, de är kul som f*n ;)

 

Jag har aldrig prövat Infamous, jag har sett ett antal recensioner men det ser ganska tråkigt ut.

Prototype äger ju. :(

 

Men Red faction äger också. ;) Min brorsa har det.

 

Man låser upp fusk när man klarar ut det

 

Jag var så grymt besviken när jag testade Red Faction att jag var nära att kasta ut tv:n ur fönstret. Hade så stora förhoppningar :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så nu har jag klarat [Prototype] och jag måste säga att spelet är ganska bra och får 7/10 av mig.

Men tycker att inFAMOUS är bättre än [Prototype] för storyn är mycket intressant som inte Prototypes är och alla side missions i inFAMOUS är roliga som de i [Prototype] inte är.

Som jag sa så tycker jag att inFAMOUS är ett mycket bättre spel än [Prototype].

 

Prototype: 7/10

 

inFAMOUS: 9,5/10

Redigerat av Hellbringer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har bara Prototype, det är grymt kul. Lång story, varierade uppdrag, blodigt och brutalt.

Infamous ser ganska "meh" ut, tycker inte det ser nått intressant ut att bara skjuta el bollar.

håller med om infamous vara lite "meh", fast prototype verkar ännu sämre (för min smak).

sen kan väl du bara köpa prototype? med tanke på ditt namn.

jag köpte red faction istället, de är kul som f*n ;)

 

Jag har aldrig prövat Infamous, jag har sett ett antal recensioner men det ser ganska tråkigt ut.

Prototype äger ju. :(

 

Men Red faction äger också. ;) Min brorsa har det.

 

Man låser upp fusk när man klarar ut det

 

Aa de gör de ;) Redigerat av GangsterTwist
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, Jag har alla råd jag behöver. Om det blir nå spel köp blir det InFamous. Jag provade faktiskt infamous demot och det vad roligt (Men demot var på spanska :0) Och jag testade Prototype på en spel affär. Så det blir InFamous. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...