Banish Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Tjena tjenaaaa!! Jag behöver pengar så jag har tänkt att sälja mitt kära wow account :wub: Accountet består av 5 lvl 80's Rogue:Epic flying, dualspecc, blandat 10 och 25 -manna gear. 450 LW/Skinning. Druid:Epic flying, dualspecc, full epic både balande och resto, mest 25-manna gear. Även en del uldar gear. 450 enchanting/430 Tailoring. Priest:Epic flying, dualspecc, 25-manna gear i både holy och shadow, även 2 T8,5, har även ca. 800 resil i pvp gear. 450 Alchemy/Herb. DK:Epic flying, dualspecc, naxx 10 tank gear, blandat blått/epic dps gear. 450 JC/Mining. Mage:nydingad 80, några epix. 450 Herb/Inscribtion. Alla gubbarna har hyffsat pvp gear utom magen. Ungefär hur mycket skulle jag kunna få om jag säljer detta accountet? Tack på förhud :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Jag tror att du nog skulle kunna få 4-6k. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Tjena tjenaaaa!! Jag behöver pengar så jag har tänkt att sälja mitt kära wow account :wub: Accountet består av 5 lvl 80's Rogue:Epic flying, dualspecc, blandat 10 och 25 -manna gear. 450 LW/Skinning. Druid:Epic flying, dualspecc, full epic både balande och resto, mest 25-manna gear. Även en del uldar gear. 450 enchanting/430 Tailoring. Priest:Epic flying, dualspecc, 25-manna gear i både holy och shadow, även 2 T8,5, har även ca. 800 resil i pvp gear. 450 Alchemy/Herb. DK:Epic flying, dualspecc, naxx 10 tank gear, blandat blått/epic dps gear. 450 JC/Mining. Mage:nydingad 80, några epix. 450 Herb/Inscribtion. Alla gubbarna har hyffsat pvp gear utom magen. Ungefär hur mycket skulle jag kunna få om jag säljer detta accountet? Tack på förhud :D Du är 14 år gammal? Jag tvivlar på att det är ditt acc, om du inte hittar på allt detta för att verka "cool". Du har 4 80's med naxx gear och är 14 år gammal... Det är inte normalt iaf. Jag skulle säga att du kan få runt 5-7k för accet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Tjena tjenaaaa!! Jag behöver pengar så jag har tänkt att sälja mitt kära wow account :wub: Accountet består av 5 lvl 80's Rogue:Epic flying, dualspecc, blandat 10 och 25 -manna gear. 450 LW/Skinning. Druid:Epic flying, dualspecc, full epic både balande och resto, mest 25-manna gear. Även en del uldar gear. 450 enchanting/430 Tailoring. Priest:Epic flying, dualspecc, 25-manna gear i både holy och shadow, även 2 T8,5, har även ca. 800 resil i pvp gear. 450 Alchemy/Herb. DK:Epic flying, dualspecc, naxx 10 tank gear, blandat blått/epic dps gear. 450 JC/Mining. Mage:nydingad 80, några epix. 450 Herb/Inscribtion. Alla gubbarna har hyffsat pvp gear utom magen. Ungefär hur mycket skulle jag kunna få om jag säljer detta accountet? Tack på förhud :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Finns inte så många som vill köpa 5st level 80s pga. att dom endast kommer köra på en och då är det onödigt att köpa dom för 1-2 tusen för mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Tjena tjenaaaa!! Jag behöver pengar så jag har tänkt att sälja mitt kära wow account :wub: Accountet består av 5 lvl 80's Rogue:Epic flying, dualspecc, blandat 10 och 25 -manna gear. 450 LW/Skinning. Druid:Epic flying, dualspecc, full epic både balande och resto, mest 25-manna gear. Även en del uldar gear. 450 enchanting/430 Tailoring. Priest:Epic flying, dualspecc, 25-manna gear i både holy och shadow, även 2 T8,5, har även ca. 800 resil i pvp gear. 450 Alchemy/Herb. DK:Epic flying, dualspecc, naxx 10 tank gear, blandat blått/epic dps gear. 450 JC/Mining. Mage:nydingad 80, några epix. 450 Herb/Inscribtion. Alla gubbarna har hyffsat pvp gear utom magen. Ungefär hur mycket skulle jag kunna få om jag säljer detta accountet? Tack på förhud :D Du är 14 år gammal? Jag tvivlar på att det är ditt acc, om du inte hittar på allt detta för att verka "cool". Du har 4 80's med naxx gear och är 14 år gammal... Det är inte normalt iaf. Jag skulle säga att du kan få runt 5-7k för accet. Vaddå är det något konsigt att ha naxx gear i 14 års åldern? o_o Jag är 12 och har Ulduar,EOE och naxx25 och OS25 på min druid :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Tjena tjenaaaa!! Jag behöver pengar så jag har tänkt att sälja mitt kära wow account :wub: Accountet består av 5 lvl 80's Rogue:Epic flying, dualspecc, blandat 10 och 25 -manna gear. 450 LW/Skinning. Druid:Epic flying, dualspecc, full epic både balande och resto, mest 25-manna gear. Även en del uldar gear. 450 enchanting/430 Tailoring. Priest:Epic flying, dualspecc, 25-manna gear i både holy och shadow, även 2 T8,5, har även ca. 800 resil i pvp gear. 450 Alchemy/Herb. DK:Epic flying, dualspecc, naxx 10 tank gear, blandat blått/epic dps gear. 450 JC/Mining. Mage:nydingad 80, några epix. 450 Herb/Inscribtion. Alla gubbarna har hyffsat pvp gear utom magen. Ungefär hur mycket skulle jag kunna få om jag säljer detta accountet? Tack på förhud :D Du är 14 år gammal? Jag tvivlar på att det är ditt acc, om du inte hittar på allt detta för att verka "cool". Du har 4 80's med naxx gear och är 14 år gammal... Det är inte normalt iaf. Jag skulle säga att du kan få runt 5-7k för accet. Vaddå är det något konsigt att ha naxx gear i 14 års åldern? o_o Jag är 12 och har Ulduar,EOE och naxx25 och OS25 på min druid :P men du har inte 3 80's med 25 manna gear Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 2-4k. om du har tur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Tjena tjenaaaa!! Jag behöver pengar så jag har tänkt att sälja mitt kära wow account :wub: Accountet består av 5 lvl 80's Rogue:Epic flying, dualspecc, blandat 10 och 25 -manna gear. 450 LW/Skinning. Druid:Epic flying, dualspecc, full epic både balande och resto, mest 25-manna gear. Även en del uldar gear. 450 enchanting/430 Tailoring. Priest:Epic flying, dualspecc, 25-manna gear i både holy och shadow, även 2 T8,5, har även ca. 800 resil i pvp gear. 450 Alchemy/Herb. DK:Epic flying, dualspecc, naxx 10 tank gear, blandat blått/epic dps gear. 450 JC/Mining. Mage:nydingad 80, några epix. 450 Herb/Inscribtion. Alla gubbarna har hyffsat pvp gear utom magen. Ungefär hur mycket skulle jag kunna få om jag säljer detta accountet? Tack på förhud :D Du är 14 år gammal? Jag tvivlar på att det är ditt acc, om du inte hittar på allt detta för att verka "cool". Du har 4 80's med naxx gear och är 14 år gammal... Det är inte normalt iaf. Jag skulle säga att du kan få runt 5-7k för accet. Vaddå är det något konsigt att ha naxx gear i 14 års åldern? o_o Jag är 12 och har Ulduar,EOE och naxx25 och OS25 på min druid :P Suprise, vem som helst kan skaffa übergear skitenkelt nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Lol Zaff. Jag hade 5 70s som 14 åring. Klart han kan ha det också då :) Jag skulle gissa på 3-4k. Skillnaden mellen 2-5 80s är inte så stor. Eftersom dem flesta kör på en som sin main, och kanske någon alt ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 (redigerat) Lol Zaff. Jag hade 5 70s som 14 åring. Klart han kan ha det också då :) Jag skulle gissa på 3-4k. Skillnaden mellen 2-5 80s är inte så stor. Eftersom dem flesta kör på en som sin main, och kanske någon alt ^^ hade alla dina 70's möjligen MH/BT gear? jag bryr mig inte om han ljuger men det låter inte troligt tkr jag. Redigerat 9 September 2009 av Zaff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Lol Zaff. Jag hade 5 70s som 14 åring. Klart han kan ha det också då :) Jag skulle gissa på 3-4k. Skillnaden mellen 2-5 80s är inte så stor. Eftersom dem flesta kör på en som sin main, och kanske någon alt ^^ hade alla dina 70's möjligen MH/BT gear? jag bryr mig inte om han ljuger men det låter inte troligt tkr jag. Jämför du naxxramas med BT/hyjal? LOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg