Windnoob Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Shaa folk. Hittade ett riktigt gammalt cd fodral med 4 spel , samt cs. Min bror har de på sin dator fast vet jag inte hur. Det finns ingen cd-key... Så det som är konstigt, fanns 4 st cd skivor i fodralet, och där var counter strike.. Och den är riktigt gammal XD så den behöver uppdateras. Men jag hittar inte cd-key på fodralet, finns inget manual heller.. Hjälp pls windnoob Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Kollat på CD:n då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Hmm har din bror det installerat på datorn? Jag vet att det ska finnas speciella program som man kan se CD-keys på sina spel om "spelen" är installerad på datorn med Keyn från första början. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 17 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Kollat på CD:n då? Har gjort :( Hmm har din bror det installerat på datorn? Jag vet att det ska finnas speciella program som man kan se CD-keys på sina spel om "spelen" är installerad på datorn med Keyn från första början. Finns det? Ska kolla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Jo, jag har faktiskt försökt att leta upp ett sånt program men har inte kommit något på spåren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Låter som blueshift fodralet som man köpte för många år sedan. För att få nyckeln så behövs en liten borschyr, och den är väl säkert kastad? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg