Gäst IntellarN Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Jag ska fortsätta spela dator har inte varit ute på snart 1 vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Får önska alla en glad midsommar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Får önska alla en glad midsommar =) Detsamma, fast min är inte glad. Är nu ute i säljemar, finns ingen och vara med. Tur att farsan tog med sej datorn. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Det jag gjort och ska göra är: Jag gick och åt frukost sen gick jag upp på rummet och läste sen gick jag ner och tog taxi in till stan där jag gick och kolla på saker sen åkte jag till hotellet igen och hämtade saker och dusha sen åkte jag till släkten och sen plockde jag upp laptopen och skrev detta inlägg på fuska sen ska jag kolla på film och efter det ska jag sova :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
inter3 Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 (redigerat) GLAD MIDSOMMAR TILL ER ALLA :) idag på själva midsommar har jag ätit sill potatis och druckit cola och käkat smörgås :D Redigerat 19 Juni 2009 av inter3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Jag har jämnt gått upp. Blev fest med polarna tills 9 imorse. Midsommar är alltid roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Jag har jämnt gått upp. Blev fest med polarna tills 9 imorse. Midsommar är alltid roligt!Åhh, en till som lägger sig när andra går upp -.-'Hur orkar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Jag har jämnt gått upp. Blev fest med polarna tills 9 imorse. Midsommar är alltid roligt!Åhh, en till som lägger sig när andra går upp -.-'Hur orkar ni? lätt ju. men va ensam igår -.- trist. hade bara massa polare på msn att snacka med men det gick. men gött va ute när klockan är 5 på morgonen fåglar kvittrar och man tar sig ngt gött att dricka eller röka. f*n va gött det va bara att sitta ute ett tag, allt va så stilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.