Volbla Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Hitta magneter/Stjäla magneter från fysiken och dra framför datorskärmarna :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 24 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Vad händer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 24 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Vad händer då?De avmagnitisieras eller hur det stavas. (Tror jag de va) Kolla på youtube. @Topic: Man kan lura folk att gå in Här. Här. Eller här. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 24 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2009 Det vill jag inte att nån lurar mig att göra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 en gång när min datorn inte startade så skulle jag gå till datateknikerna men dem var inte där. Dock så var deras dator på och då mixtrade jag lite med huvudservern = vilket gav mig makten att ändra vad fan jag ville på alla elevdatorer. fixade så att varje gång man tryckte på punkt så skrek datorn till :P fixade så att allas startsidor blev en rickrollare som inte gick att få bort. men dock så fixade dem bort det efter ungefär 2 dar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Lol. Om nån går på toa så kan du gå in på nån av länkarna som fimpen länka. Sen minimerar du och sen när han kommer tillbaka och öppnar så säger han/hon kanske: Va fan?! Då kan du säga (om det är kille): Jag visste inte att du gillade att titta på bögporr xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 25 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 en gång när min datorn inte startade så skulle jag gå till datateknikerna men dem var inte där. Dock så var deras dator på och då mixtrade jag lite med huvudservern = vilket gav mig makten att ändra vad fan jag ville på alla elevdatorer. fixade så att varje gång man tryckte på punkt så skrek datorn till :P fixade så att allas startsidor blev en rickrollare som inte gick att få bort. men dock så fixade dem bort det efter ungefär 2 dar. Fan va grymt. Får jag fråga hur du fixade så det låter om man trycker på punkt? :P Lol.Om nån går på toa så kan du gå in på nån av länkarna som fimpen länka. Sen minimerar du och sen när han kommer tillbaka och öppnar så säger han/hon kanske: Va fan?! Då kan du säga (om det är kille): Jag visste inte att du gillade att titta på bögporr xD Har gjort precis så flera gånger sen låser man datorn åt dom. (De måste skriva in lösen igen då) Dock fattar de att det är jag för det mesta. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2009 Haha ok xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 26 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Vad händer då? Pixlarna attraheras av magneten, och de så att säga flyger över från skärmen till magneten. Har du otur kan du inte skicka tillbaka pixlarna :lol: Galet kul, jag och några polare gjorde det förra veckan och en dator gick inte att återställa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2009 Det värkar intressant xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TekkenWarrior Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Porrsurfa är det som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Tänk om man sitter där och porr surfar sen kommer en lärare och frågar. Får man va med och kolla? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.