Gäst Mr_x Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 jag tycker inte att det är svårt att bygga lego Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 DEt beror ju också på vilka delar man måste använda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Om man ska bygga en stor grej kan det vara svårt om man inet har nåt underlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Lego Är inte för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Onödigt inlägg. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 svårt är det väl inte, men svårt att hitta rätt bitar. fast det var längesen jag byggde med lego nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 AAAAAAAAAAh, jag blir galen, Mr X gör såna här asonödiga trådar hela tiden!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Du är ju väldigt duktig på de sj Kanji... Och ditt svar var oxå onödigt.. Varför skulle det här vara en onödig tråd? Jag bygger inte mkt, men hjälper min brorsa ibland.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Duh! Läs alla hanstrådar som han har gjort idag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 §1.13 - tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg