addeB Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Tjenare allihopa ;) Nu är det så att jag tröttnat på att bara raida VoA och OS så jag undrar om min char klarar naxx 10 (skriv gärna om den klarar 25 xD)och om den inte gör det vad är kraven? raidade lite naxx 25 med gamla guilden, det gick ganska bra faktiskt men nu vill jag veta vad kraven är ute i den hårde världen ;) tack på förhand //addeB http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...zak&n=Addeb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Du kan köra Naxx 10/25 med den utrustningen du har. http://be.imba.hu/?zone=EU&realm=Kazza...character=Addeb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Krav på naxx? 2k dps eller nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Jag låg på 1.9k och de sa att jag sög och att de skulle kicka mig. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Tror att krav på naxx 10 är runt 2k+ och naxx 25 är säkert 2,5k+ ett måste. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 19 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 tack för svar allihopa, ska hitta en ny guild och börja raida :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Patchwerk är väl närmare 3k genomsnitt dps krav? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Patchwerk är väl närmare 3k genomsnitt dps krav?HC eller 10 man? Han slår ju hårt som f*n utan sin enrage så att klara honom snabbt är ju ett måste innan enrage. Har aldrig kört naxx tbh lol. Har bara kört VoA, EoE och OS på min 80. Pvpar mest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Tänker på 25man. Man klarar ju inte länge när han fått enrage så jag menar dpsen som krävs för att döda honom innan han blir enrage. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Tänker på 25man. Man klarar ju inte länge när han fått enrage så jag menar dpsen som krävs för att döda honom innan han blir enrage.Jo det var det jag menade men det framkom lite fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Patchwerk är väl närmare 3k genomsnitt dps krav?HC eller 10 man? Han slår ju hårt som f*n utan sin enrage så att klara honom snabbt är ju ett måste innan enrage. Har aldrig kört naxx tbh lol. Har bara kört VoA, EoE och OS på min 80. Pvpar mest. Klart att du pvpar när du når 2k rating instant overpowered lolret. 1800 som rogue equals 2.3k som lolret. Vad har du för scrubrating? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Patchwerk är väl närmare 3k genomsnitt dps krav? HC eller 10 man? Han slår ju hårt som f*n utan sin enrage så att klara honom snabbt är ju ett måste innan enrage. Har aldrig kört naxx tbh lol. Har bara kört VoA, EoE och OS på min 80. Pvpar mest. Klart att du pvpar när du når 2k rating instant overpowered lolret. 1800 som rogue equals 2.3k som lolret. Vad har du för scrubrating? Hah, jag pvpar inte på min retlol. Jag levlar min retlol atm. Jag kör VoA, EoE och OS på min warrior, Feragon på The Maelstrom. Jag hade dock en retlol förut men jag vart hackad =/.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg