Hoppa till innehåll

Naxx


addeB
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Till AddeB: Antar att du inte vet hur man gör Patch. Man måste ligga på snitt 3k (Med raid buffs i 25 man är det pinsamt att inte göra det). För man måste ta ner honom innan hans Enrage, som ligger på 5 min. När han går enrage, får han 1000% Mer AP och Attack Speed. Garanterad 1Hit på MT'n. Ligger själv på 4,5-6k DPS i 25 man på min Mage.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Till AddeB: Antar att du inte vet hur man gör Patch. Man måste ligga på snitt 3k (Med raid buffs i 25 man är det pinsamt att inte göra det). För man måste ta ner honom innan hans Enrage, som ligger på 5 min. När han går enrage, får han 1000% Mer AP och Attack Speed. Garanterad 1Hit på MT'n. Ligger själv på 4,5-6k DPS i 25 man på min Mage.

6 minuter enragetimer*

Increasar dmg med 1000%, inte statsen.*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror att krav på naxx 10 är runt 2k+ och naxx 25 är säkert 2,5k+ ett måste.

2k för naxx 10? Lol

 

1,5k på naxx 10, 2k på naxx 25.

 

Men AddeB, 3 saker, Socketat med Stamina på DPS gear? wtf, 2 PvP trinkets :S och enchanta ditt gear

 

Heaz@ Jag har tankat honom dubble enrage med Dodge trinket + health trinket + Last stand + Shield wall, 5% så man blir inte 1shottad

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror att krav på naxx 10 är runt 2k+ och naxx 25 är säkert 2,5k+ ett måste.

2k för naxx 10? Lol

 

1,5k på naxx 10, 2k på naxx 25.

 

Men AddeB, 3 saker, Socketat med Stamina på DPS gear? wtf, 2 PvP trinkets :S och enchanta ditt gear

 

Heaz@ Jag har tankat honom dubble enrage med Dodge trinket + health trinket + Last stand + Shield wall, 5% så man blir inte 1shottad

 

2k på 25?... Min polare blev kickad för att ha haft under 2k dps på naxx 10. Är inte 2k på 25 extremt lite? Redigerat av Zaff
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror att krav på naxx 10 är runt 2k+ och naxx 25 är säkert 2,5k+ ett måste.

2k för naxx 10? Lol

 

1,5k på naxx 10, 2k på naxx 25.

 

Men AddeB, 3 saker, Socketat med Stamina på DPS gear? wtf, 2 PvP trinkets :S och enchanta ditt gear

 

Heaz@ Jag har tankat honom dubble enrage med Dodge trinket + health trinket + Last stand + Shield wall, 5% så man blir inte 1shottad

 

2k på 25?... Min polare blev kickad för att ha haft under 2k dps på naxx 10. Är inte 2k på 25 extremt lite?

 

Självklart, men bossar i naxx har extremt lite HP
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vad ska man socketeta med då? finns ju inga blåa dps gems

Varför ska du gemma blå alls? Du behöver två blåa gems för din meta, använd sovereign twilight opal, resten fullt ut 16 strength, bold scarlet ruby, värdelöst att gemma efter socket bonusens färg
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2k dps i Naxx10 är nog, kanske inte om alla har exakt 2k dps, men om du har det så är det lugnt att du kan joina, nu finns det alltid nån med 2.8k-3k i naxx10. Finns vissa som går som 1k dps, men man skulle klara sig med 9 players i naxx10 ändå

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vad ska man socketeta med då? finns ju inga blåa dps gems

Varför ska du gemma blå alls? Du behöver två blåa gems för din meta, använd sovereign twilight opal, resten fullt ut 16 strength, bold scarlet ruby, värdelöst att gemma efter socket bonusens färg

 

sedan om man har +40% Armorpenetration från gear o så så ska man köra full ut på 16 ArP

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...