JonteFire2 Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 använder programmet AVS video editor och när den färdiga filmen är klar så visas en text där det står typ: made by AVS video editor. detta förstör och är ivägen och står mitt i i filmen. ngn som vet hur man kan ta bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 använder programmet AVS video editor och när den färdiga filmen är klar så visas en text där det står typ: made by AVS video editor. detta förstör och är ivägen och står mitt i i filmen. ngn som vet hur man kan ta bort det? Du kanske behöver köpa programmet för att den så kallade "vattenstämpeln" ska försvinna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 19 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 (redigerat) Det vill jag inte. Det känns väldigt onödigt för att jag knappt använder det. Kan man inte flytta den så att den är uppe i hörnet istället? eller rekommenderar du något annat gratisprogram som är bra om jag vill lägga in en serie? VirtualDub är väll bra? Jag testar det.. Redigerat 19 Juni 2009 av JonteFire2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.