Hoppa till innehåll

Battlefield 3


Rekommendera inlägg

Som nog rätt många vet om så har en person i EA sagt att battlefield 3 ska komma. Inget datum är sagt eller liknande.

Själv så hoppas jag att spelet blir PC-eklusivt för att konsollägare (tillexempel jag :D) nöjer oss med bf bc 1,2 och 1943.

 

Men hur tror ni det blir, blir det bättre eller sämre än bf2?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 3 veckor senare...

Jag tycker de borde förbetra några GLICHER (tror jag det heter) det är typ när man kan gå ut ur själva spelet där det inte är meningen att man ska vara (lite strange beskrivning men ja är inte profesor super-smart direkt.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ehm hallå, det finns enligt mig extremt mycket att förbättra i de senare Battlefield spelen.

 

För det första, grafiken. Även fast det är ganska bra grafik nu så kan den fortfarande förbättras för att bli så lik verklighet som möjligt. Jag tycker personligen att grafiken inte är lik verkligheten alls.

 

Mycket bättre spelkontroller behövs. Man kan ju inte ens styra en pansarvagn med en joystick!

 

Mer möjlighet att göra saker som går att göra i verkligheten(även om man helst inte ska göra dem). T.ex klämma sig fast på utsidan av en helikopter. Klättra på väggar, staket och träd. Gräva i marken. Spränga dammar. Spränga stora hangarfartyg. Dyka.

 

Finns mycket mycket mer, man behöver bara tänka efter lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

kan man inte spränga hangarfartygen på 1943 heller? -_-

På Battlefield 1942 kan man spränga hangarfartygen, inte så bra effekter och grafik men det går. Går det inte spränga hangarfartygen på Battlefield 1943? Då måste det ju vara mycket sämre än Battlefield 1942. Redigerat av Vitdom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kan man inte spränga hangarfartygen på 1943 heller? -_-

På Battlefield 1942 kan man spränga hangarfartygen, inte så bra effekter och grafik men det går. Går det inte spränga hangarfartygen på Battlefield 1943? Då måste det ju vara mycket sämre än Battlefield 1942.

 

ett tips är att läsa "mongi"-s inlägg här http://www.fz.se/bloggar/the_game_delusion/

han är producer på battlefield 1943.

 

Han har förklarat att det är lika bra att man inte kan spränga hangarfartygen.

Sen så är battlefield bad company och battlefield 1943 2 av de bästa spelen jag har till ps3! :). Tycker styrningen och grafiken är tillräckligt bra. Jag tycker dock att de ska satsa på ljudet och sånt istället..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

det finns inte ens banor med båtar på BF2. 1942 har däremot det. Finns det ubåtar på 1942? det finns ubåtar på intro filmen och på en av laddnings scenerna men finns det i spelet?

på alla banor i BF2 där hangarfartyget finns finns det båtar och på några till.Ubåtar finns i 1942 Multiplayer på banorna i Stilla havet.

 

 

bättre Singleplayer i det nya hoppas jag på.BF2 SP är riktigt dåligt utan SP64 modden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...