Encoder Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Det här spelet "Call Of Juarez 2 : Bound In Blood", om det kommer se ut som ett annat spel om "western" som heter "Gun". Kommer det vara som det? Eller hur?. Behöver lite info om spelet , Hur 1:an var och andra saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Det här spelet "Call Of Juarez 2 : Bound In Blood", om det kommer se ut som ett annat spel om "western" som heter "Gun". Kommer det vara som det? Eller hur?. Behöver lite info om spelet , Hur 1:an var och andra saker Ettan var najs förutom på nivåerna då man tvingades spela som indianen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Ingen aning, Väntar på Red Dead Redemption istället. Den är väl third person? För Call of Juarez är first person. Satt de är väl största skillnaden mellan dom hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Ingen aning, Väntar på Red Dead Redemption istället.Jag väntar också på det för det kommer använda Euphoria = Win! Men Bound in Blood ska jag också kanske köpa, det ser as nice ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 Jag har Bound by Blood nu. Inte hunnit spelat så långt men grafiken & striderna är riktigt bra. ( Skaffade det till datorn. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.