Gäst Cakeguy Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Han är ingen P12:a P11:A P10:A P9:A P8:a inget av det. Han är säkert en dansk/norsk som tror han kan svenska och som har ehrm... Jag ska inte säga nåt för då blir det en jävla kalabalik här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 6 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Han är ingen P12:a P11:A P10:A P9:A P8:a inget av det. Han är säkert en dansk/norsk som tror han kan svenska och som har ehrm... Jag ska inte säga nåt för då blir det en jävla kalabalik här... Som har dyslexi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Han skriver typ som en arab som kommit till sverige.word. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 7 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Har skickat ett pm till honom ska skriva här vad han svarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 (redigerat) Han är ingen P12:a P11:A P10:A P9:A P8:a inget av det. Han är säkert en dansk/norsk som tror han kan svenska och som har ehrm... Jag ska inte säga nåt för då blir det en jävla kalabalik här... Lol han är en p10 han sa det själv jag tyker at det var et ganska bra resiension för att vara en tioåring, åk firästen er jag best i svenska på min klass Redigerat 9 Juli 2009 av 1337gamer007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 jag tyker at det var et ganska bra resiension för att vara en tioåring, åk firästen er jag best i svenska på min klass Han bäst i svenska i sin klass? :o jag stavar mycket bättre än han, och jag är inte bäst i min klass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 jag tyker at det var et ganska bra resiension för att vara en tioåring, åk firästen er jag best i svenska på min klass Han bäst i svenska i sin klass? :o jag stavar mycket bättre än han, och jag är inte bäst i min klass Men jösses han går väl antingen på särskola , särklass eller så ljuger han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 (redigerat) Han bäst i svenska i sin klass? :o jag stavar mycket bättre än han, och jag är inte bäst i min klass :) OnT : Han är ju för fan tuff ju :P Redigerat 11 Juli 2009 av DreamOn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 Han är ingen P12:a P11:A P10:A P9:A P8:a inget av det. Han är säkert en dansk/norsk som tror han kan svenska och som har ehrm... Jag ska inte säga nåt för då blir det en jävla kalabalik här... Som har dyslexi? Nej... Som, eh... Jag vill inte göra RS spelarna arga nu, så jag tänker inte säga det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 Han är ingen P12:a P11:A P10:A P9:A P8:a inget av det. Han är säkert en dansk/norsk som tror han kan svenska och som har ehrm... Jag ska inte säga nåt för då blir det en jävla kalabalik här... Som har dyslexi? Nej... Som, eh... Jag vill inte göra RS spelarna arga nu, så jag tänker inte säga det... Säg det :] Jag ger dig kaka :K Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 Han är ingen P12:a P11:A P10:A P9:A P8:a inget av det. Han är säkert en dansk/norsk som tror han kan svenska och som har ehrm... Jag ska inte säga nåt för då blir det en jävla kalabalik här... Som har dyslexi? Nej... Som, eh... Jag vill inte göra RS spelarna arga nu, så jag tänker inte säga det... Som är runescape addicted? Runescape freak? Runescape bawg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Tycker det låter som en jävligt rolig kille :D Skrivet av: Erki Gamesson 2008-06-28 18:40 Vilka är jagex igentligen det er altid masa reklam när man ska börga spela och jag gisar väll att dom gör kafe för det är ett kafekop på den Har reklamen makt över spelet? xD # Skrivet av: Hogsander 2008-08-11 01:03 Det är klart att den är nån oseriös person som har skrivit det här. Vem skulle skriva "för den är fina troll"? Och det går seriöst inte att stava så dåligt. Skrivet av: Erki Gamesson 2008-08-15 10:37 Ni er bara aventjuka HAHAHA xD Sjukt härlig! :D Man måste faktiskt vara efterbliven om man inte vet vad Java elr Jagex är om man spelar Rs typ 20 timmar pär dag. Och ja, jag sa dag. Fast han tror nog bara han är cool han har väll en liten warrior i lvl 20. Man är inte cool för att man har spelat mycket. Tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.