asabrasa Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 hmm jag har för mig att jag har gjort en sån här tråd tidigare om jag har det så ber jag om ursäkt. men nu till saken så borde ni som gillar annorlunda humor kolla in den här manga den är helt otrolig. http://manga.animea.net/ichinensei-ni-nacc...r-1-page-1.html för att snabbt sammanfatta vad den handlar om. den handlar om en kille som går sitt andra år på gymnasiet men han blir överkörd av en lastbil när han försöker rädda en liten flicka som springer efter sin mössa när det är röd gubbe. när han vaknar upp igen så har han blivit återuppväckt av en riktigt pervers uppfinnare som har återuppväckt honom i en 6-7 år gammal flicka. om det låter som något ni skulle gilla så ta er en stund av er dyrbara tid och läs lite grann av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 sitter och läser nu asrolig men ganska rörig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 21 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 sitter och läser nu asrolig men ganska rörig :P sa ju att den var bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Läser också men har inte kommit så lång in i den än. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Tack, tyckte inte om den du tipsade om men kan tipsa om en eller två Paranoia Agent Fullmetal alchemist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 22 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Tack, tyckte inte om den du tipsade om men kan tipsa om en eller två Paranoia Agent Fullmetal alchemist jag har läst dem :P dem är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sadgasm Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Monster, sjukt spännande och "realistisk" manga. Akira, den är epic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 23 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 (redigerat) Monster, sjukt spännande och "realistisk" manga. Akira, den är epic. jag har läst dem också monster tycker jag e lite dryg men akira är bra. men jag har för mig att akira bara är en anime film eller har jag fel? Redigerat 23 Juni 2009 av asabrasa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 23 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 ok här kommer en till. http://www.onemanga.com/Franken_Fran/1/01/ VARNING DENNA MANGA ÄR EXTREMT BLODIGT JAG VARNAR KÄNSLIGA PERSONER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Dragonball är rätt bra manga serie :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Miki Falls är en riktigt bra Manga serie på 4 Böcker. Finns att beställa på Amazon.com har jag gör mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 One Piece, den bästa jag har läst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.