Windnoob Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Tja folk. Nu är de nytt spel som gäller, ett liggande, oanvänt, dammigt 3 månader live sitter i hyllan. Tycker jag ska använda den på nåt smart, häftigt spel. Vill dock inte ångra köpet :D! Så nu är frågan. Vilken är den bästa COD spelet, asså multi player, och single? Jag funderar på antingen COD 2, 4 eller WAW (5).. COD 2 kanske de inte blir nåt utav, men de andra verkar jätte bra. Jag kan inte bestämma mig =) Halp pls? windnoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 (redigerat) jag tycker du borde köpa cod 4! :) den har bättre story, mer realistisk och mycket coola vapen för krigsfixerade... m.m :) Redigerat 21 Juni 2009 av jakuln Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 CoD 4 om du frågar mig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Börja med CoD 4 men jag tycker att du borde köpa CoD 5 efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Cod 4 har mycket bättre live, tro mig. Men Cod WaW är bra på olika sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 21 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Är live mkt roligare på 4 än 5? Finns de nån nyare/olika banor/spel på de? Youtube är rätt så gay... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Är live mkt roligare på 4 än 5? Finns de nån nyare/olika banor/spel på de? Youtube är rätt så gay... CoD 5 har nazi zombie och har fått 2 nya map packs än sålänge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Jag tycker du ska köpa cod 4 men cod 5 är också skit kul men som sagt tycker jag du ska köpa cod 4 har det själv och tänker aldrig ångra att jag köpte det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 22 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Funderar på cod 4 just nu. Köper nog idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Fyran lungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 23 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Köpte 4:an igår, riktigt härligt e det :D Adda mobiltelefon på xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 vem vill spela med mig online? Game Tag : Ryssen Ragnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.