💬
Logga in
Fuska.se

Wow Freak Out!

36 svar · startad

↗ till inlägget

För mycket wow...

Nej, för mycket läsk,sockerkakor,chips,godis och allt annat hyperaktivitetframkallande medel plus wow ;:

Roligare remix imo :) lägg gärna till den i första inlägget.

Japanerna kan verkligen sin bitpop.

http://bananaphone.org/bananaPhone.mp3

Ska jag analysera originalklippet om huruvida det är äkta eller ej så måste jag faktiskt säga äkta. Det är alldeles för "bra skådespel" för att kunna klassas som falskt, samt faktumet att ingen skulle vilja exponera sig på det viset inför internetpubliken. Min röst på äkta, med andra ord.

Senast ändrad:

Remixen var ju bra, synd bara att nån (inga namn) f***tard sabbar hela låten med banana phone -.- om nån undrar så e originalet på låten kirby theme song >.>

↗ till inlägget

Har ni sett 2:an? Den är också sjuk :P Om det är på riktigt, förstår jag inte hur brosan tänker.

va finns det en till?

eller menar du remixen?

↗ till inlägget

0.11, omfg O.o

Haha, remixen äger!

30 Jun 2009
↗ till inlägget

[ ljud=0 ] [ /ljud ]

Ska jag analysera originalklippet om huruvida det är äkta eller ej så måste jag faktiskt säga äkta. Det är alldeles för "bra skådespel" för att kunna klassas som falskt, samt faktumet att ingen skulle vilja exponera sig på det viset inför internetpubliken. Min röst på äkta, med andra ord.

Nämen titta. Nu vet vi vilken som gör Banana Phone. :ph34r:
Knark
↗ till inlägget
↗ till inlägget

[ ljud=0 ] [ /ljud ]

Oh, already? -.- Kolla bara på avataren och signaturerna.

OnT : hahahahah omfg

Trådstartare #30
Jag har lagt till del 2 och del 3.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

[ ljud=0 ] [ /ljud ]

OMG =O du borde vara med i scooby doo gänget. Dom andra delarna var också välldigt sköna :lol: undra ens om han vet om dom >~>' e ju rätt svårt att missa dom

EDIT: Detta inlägg har anmäls för att ha brutit mot §3.2. Om det är nån som inte kan se nån relevans till det jag skrev eller nån av de där 3 videorna så ber jag er att så snabbt som möjligt leta upp en Dyslexi doktor.

MVH//knipan64

Senast ändrad:

1 Jul 2009

j*vla Banana Phone >.>

Han borde skaffa hjälp, om det här nu ens är på riktigt :o

han e galen

3 Jul 2009

:blink:

Senast ändrad:

5 Jul 2009

Han var ju.. lugn O_O

6 Jul 2009

WoW är inte bra, detta är beviset. stackare... samhället är sjukt som skapar dessa individer.

7 Jul 2009

Han måste ha ett jävlit hett temprament!(han slår mig med hästlängder! :blink: )

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in