↗ till inläggetNej, för mycket läsk,sockerkakor,chips,godis och allt annat hyperaktivitetframkallande medel plus wow ;:För mycket wow...
Wow Freak Out!
Roligare remix imo :) lägg gärna till den i första inlägget.
Japanerna kan verkligen sin bitpop.
http://bananaphone.org/bananaPhone.mp3
Ska jag analysera originalklippet om huruvida det är äkta eller ej så måste jag faktiskt säga äkta. Det är alldeles för "bra skådespel" för att kunna klassas som falskt, samt faktumet att ingen skulle vilja exponera sig på det viset inför internetpubliken. Min röst på äkta, med andra ord.
Remixen var ju bra, synd bara att nån (inga namn) f***tard sabbar hela låten med banana phone -.- om nån undrar så e originalet på låten kirby theme song >.>
↗ till inläggetva finns det en till?Har ni sett 2:an? Den är också sjuk :P Om det är på riktigt, förstår jag inte hur brosan tänker.
eller menar du remixen?
↗ till inlägget0.11, omfg O.o
Haha, remixen äger!
↗ till inläggetNämen titta. Nu vet vi vilken som gör Banana Phone. :ph34r:Japanerna kan verkligen sin bitpop.
[ ljud=0 ] [ /ljud ]
Ska jag analysera originalklippet om huruvida det är äkta eller ej så måste jag faktiskt säga äkta. Det är alldeles för "bra skådespel" för att kunna klassas som falskt, samt faktumet att ingen skulle vilja exponera sig på det viset inför internetpubliken. Min röst på äkta, med andra ord.
↗ till inläggetOh, already? -.- Kolla bara på avataren och signaturerna.↗ till inläggetNämen titta. Nu vet vi vilken som gör Banana Phone. :ph34r:Japanerna kan verkligen sin bitpop.
[ ljud=0 ] [ /ljud ]
OnT : hahahahah omfg
↗ till inläggetOMG =O du borde vara med i scooby doo gänget. Dom andra delarna var också välldigt sköna :lol: undra ens om han vet om dom >~>' e ju rätt svårt att missa dom↗ till inläggetNämen titta. Nu vet vi vilken som gör Banana Phone. :ph34r:Japanerna kan verkligen sin bitpop.
[ ljud=0 ] [ /ljud ]
EDIT: Detta inlägg har anmäls för att ha brutit mot §3.2. Om det är nån som inte kan se nån relevans till det jag skrev eller nån av de där 3 videorna så ber jag er att så snabbt som möjligt leta upp en Dyslexi doktor.
MVH//knipan64
j*vla Banana Phone >.>
Han borde skaffa hjälp, om det här nu ens är på riktigt :o
han e galen
:blink:
Han var ju.. lugn O_O
WoW är inte bra, detta är beviset. stackare... samhället är sjukt som skapar dessa individer.
Han måste ha ett jävlit hett temprament!(han slår mig med hästlängder! :blink: )