Hanrockar Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Hej. Jag har skrivit en låt till mina vän. Lyssna och kommentera (Positivt tack) och ge feedback. http://www.youtube.com/watch?v=k3UMP82M_bA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Hej. Jag har skrivit en låt till mina vän. Lyssna och kommentera (Positivt tack) och ge feedback. http://www.youtube.com/watch?v=k3UMP82M_bA Om det är du som sjunger så är jag imponerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 23 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 It's my sister :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 fel forum. Flyttas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 It's my sister :)Hon måste våga använda sin röst mer- Här var det ju musiken som dominerade helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 It's my sister :)Hon måste våga använda sin röst mer- Här var det ju musiken som dominerade helt. Ja, man hörde inte rösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 (redigerat) Håller med Runar och Tolin. Det var bara musiken man hörde. Redigerat 23 Juni 2009 av member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 (redigerat) Håller med Runar och Tolin. Det var bara musiken man hörde.Jaså det var det jag sa? Jag sa att musiken dominerade hela låten, inte att den överröstade sången. Det ligger helt hos sångerskan. Killens syrra måste våga ta i mer med rösten för att få den i centrum- För just nu är låten inte en sång med musik utan musik med sång. Redigerat 24 Juni 2009 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 24 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Ellerhur? Jag håller helt med. Vi har gjort en låt som heter Dream On oxå där hon verkligen tar i. Den dyker snart upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Lite dålig timing i sången på en del ställen också bara annars bra :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Bra, keep on working ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Den var faktiskt bra! Trodde inte att den skulle vara något speciellt, men den var ganska bra! Som de andra sa, hon som sjunger måste bara använda rösten mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.