Gäst 40200 Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Jag gick ut från gruppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Stack också, ingen skriver typ där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Definera "noob". Jag ser dig nämligen som en noob :> Definera noob och motivera sedan varför du tycker att trådskaparen är en noob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 ansöker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Definera "noob". Jag ser dig nämligen som en noob :> Definera noob och motivera sedan varför du tycker att trådskaparen är en noob. Noob = NYbörjare. Den här snubben tror han är cool som gör en 1338 grupp. Men NEIN. Fail. Han är fail när han skriver inga noobs tillåtna, inga spammers. Han förstår inte vad som kommer ske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.