afwrgrg Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Ja vill också ha en drake :D En grön 3 hövdad drake som (om du kan) precis ska sätta tänderna i en ko fast det är inget måste. Det skulle va coolt om den satt på en klippa eller nåt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Ja, men jag visste inte heller exakt hur du ville att den skulle se ut, men nu är det för sent. När man väl sparat, blir det bara en massa fläckar så fort man ska fylla i. Men bra att du tyckte om den.Spara bilderna som PNG, då slipper du det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissJolly Skrivet 26 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 (redigerat) Ja vill också ha en drake :D En grön 3 hövdad drake som (om du kan) precis ska sätta tänderna i en ko fast det är inget måste. Det skulle va coolt om den satt på en klippa eller nåt ;) Visst, jag ska försöka med det ;) Fast förvänta dig inte att allt annat än draken kommer att vara snyggt, för jag är mest bra på drakar ;) FridayPanda - Jo det är det jag gör, men blir ändå så :o Redigerat 26 Juni 2009 av Scrax92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Gör mig en hippie drake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Rita en till mig, den ska 7 ben, 1 tand, den ska sitta i sin rullstol och käka popcorn med tårna. färg : rosa Ja transparent Oh damn man, här har du en drake! http://img29.imageshack.us/img29/8045/fuckingdragonandshit.jpg Burken steals da thread! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissJolly Skrivet 26 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 (redigerat) MRedge19, här är din bild. Hoppas du gillar den ;) http://imgur.com/bZReh.png Förlåt, det blev så nära att man inte kan se att dom står på ett berg :( Redigerat 26 Juni 2009 av Scrax92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
afwrgrg Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 MRedge19, här är din bild. Hoppas du gillar den ;) http://imgur.com/bZReh.png Förlåt, det blev så nära att man inte kan se att dom står på ett berg :( Den Blev GRYMT COOL + i kanten för månen i bakrunden 12 av 10 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 MRedge19, här är din bild. Hoppas du gillar den ;) http://imgur.com/bZReh.png Förlåt, det blev så nära att man inte kan se att dom står på ett berg :( så j*vla nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissJolly Skrivet 26 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Kul att ni gillade den :) Vad tyckte du om din, asabrasa? Du fick väl en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 (redigerat) Fyfan vad nice! Men kanse en 4 hövdad zombie drake som sitter på ett berg :) ? EDIT: Den Ska vara vit röda ögon med stora svara horn Redigerat 26 Juni 2009 av 1337gamer007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissJolly Skrivet 26 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Ojojo, låter som en blandning av alla drakar jag gjort :o Men, men, ska göra mitt bästa. Och detta kommer kanske att ta liite längre tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Du är ju riktigt bra på det här! ^^ Jag skulle vilja ha en svart/vit drake som sprutar vatten istället för eld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.