Hoppa till innehåll

Rita - Drakbilder


MissJolly
 Dela

Rekommendera inlägg

Men jösses... jag tror nog inte att det blir av. Jag har sagt förut att jag inte vill göra flerhövdade drakar och inga drakar med aktiviteter. Och det här gick lite lver gränsen. Det blir rent ut sagt omöjligt, men i så fall gör jag det imorgon, för just nu är jag trött och vill bara ta det lugnt, okej, kompis?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 115
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Nja, man får väl vänta till butiken öppnat, men visst kan jag fixa en drake åt dig :)

 

- Drakbuiken har öppnat -

 

Här har du dina bilder, 1337gamer007! Visste ju inte vilken färg du ville ha den i, så du har 2 alternativ :)

 

Vit

http://www.iaza.com/work/090627C/2-headed_one-eyed_dragon8531616275-iaza.gif

 

Brun

http://www.iaza.com/work/090627C/brown_one-eyed_dragon6702636743-iaza.gif

 

Och jag säger det bara... det här var första gången jag ritade en enögd drake :D Så det är därför den inte är helt perfekt!

Du käften och sluta kritisera dina egna målningar dom är BÄST! :P

 

Men Iaf vill ha en Drake med solglasögon som flyger den ska vara svart :P.

Och jag väntar så länge det behövs .

Redigerat av 1337gamer007
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men jösses... jag tror nog inte att det blir av. Jag har sagt förut att jag inte vill göra flerhövdade drakar och inga drakar med aktiviteter. Och det här gick lite lver gränsen. Det blir rent ut sagt omöjligt, men i så fall gör jag det imorgon, för just nu är jag trött och vill bara ta det lugnt, okej, kompis?

Om du nu ska göra en sån här tråd tycker jag att alla borde få delta. Om du t.ex. inte vill göra en bild kan någon annan göra den istället.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Käften? :mellow:

 

Okej, ska fixa den en snabbis.

 

Hetfield05, annledningen till att jag tänker göra 1337gamer007's drake är för att den inte är lika mycket krävande. För din kommer att ta en stund om du vill ha den snygg.

 

Men, 1337gamer007, det här blir den sista draken för dagen. Och sedan kommer den inte öppna igen förrän på onsdag eller torsdag, för jag kommer att vara borta tills dess.

 

FridayPanda - Du, jag skapade denna och bestämmer hur jag vill göra. Jag tänker inte sitta i timmar och göra en drake som jag inte kan som till slut kommer visa sig vara ful och jag vet ju inte ens vad en Hippie är. Lägg dig inte i.

Redigerat av Scrax92
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du behöver inte bli så förbannat sur heller, och sluta vara så självisk. Om du inte vet vad det är - google it.

 

Alla bra målningar tar lång tid. Du kan aldrig bli en bra tecknare om du inte har bra tålamod.

 

Anyway, så ska jag snart göra en tråd där man kan requesta vilka slags bilder som helst och vem som helst får rita dem (:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Käften? :mellow:

 

Okej, ska fixa den en snabbis.

 

Hetfield05, annledningen till att jag tänker göra 1337gamer007's drake är för att den inte är lika mycket krävande. För din kommer att ta en stund om du vill ha den snygg.

 

Men, 1337gamer007, det här blir den sista draken för dagen. Och sedan kommer den inte öppna igen förrän på onsdag eller torsdag, för jag kommer att vara borta tills dess.

 

FridayPanda - Du, jag skapade denna och bestämmer hur jag vill göra. Jag tänker inte sitta i timmar och göra en drake som jag inte kan som till slut kommer visa sig vara ful och jag vet ju inte ens vad en Hippie är. Lägg dig inte i.

Jag linkade ju en jättebra bild på en hippie tidigare men nåja, jag beskriver en istället: Lugn, sansad och glad. Raka motsatsen till dig.

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Heey, jag vill ha en drake, här nere kan du se vad som jag vill ha xD

 

Ställning (2 ben, 4, ligga etc): Ligg, 4 ben

Färg: Svart och vit

Transparent? (Ja eller nej): Ja

Annat: Draken ska ha vassa tänderna och röda ögon!! :) Den ska vara i svarta himlen m sjärnorna

 

Hoppas att du gör det fint :D

Redigerat av Jonna99
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...