zitroz Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Bio-draken saknade framben :( Ett tips är att spara i... vad f*n heter det nu igen.. BMP BMT nått med B i början iaf för då kan du öppna dom utan att det har blivit försämrad kvalite=de fula små prickarna på vissa ställen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 (redigerat) Haha, nice, men det där var första och sista gången. Om du ska göra fler får du skapa egen tråd om dina kunskaper.Yes sir, yes! Ifall du inte såg mitt förra inlägg , kan jag få en blå drake som flyger vid månskenet :D Redigerat 25 Juni 2009 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissJolly Skrivet 25 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Hm, okej, ska komma ihåg det, zitroz. Men den där draken var 2-bent och lång.:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 (redigerat) Haha, nice, men det där var första och sista gången. Om du ska göra fler får du skapa egen tråd om dina kunskaper.Yes sir, yes! Ifall du inte såg mitt förra inlägg , kan jag få en blå drake som flyger vid månskenet :D Redigerat 25 Juni 2009 av asabrasa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissJolly Skrivet 25 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 (redigerat) Nu får det inte bli mer OT. Inga andra drakbilder än dom jag gjort! Här är en ställe där andra frågor om drakbilder jag gjort och inget fuskande. Ni får fråga och vänta tills ni fått den. asabrasa, gör inte om det där. Det här är inget "Allmänna drakbilder". Och Quatix, du ska få din imorgon som alla andra. Redigerat 25 Juni 2009 av Scrax92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Nu får det inte bli mer OT. Inga andra drakbilder än dom jag gjort! Här är en ställe där andra frågor om drakbilder jag gjort och inget fuskande. Ni får fråga och vänta tills ni fått den. asabrasa, gör inte om det där. Det här är inget "Allmänna drakbilder". Och Quatix, du ska få din imorgon som alla andra. sry lovar att inte göra om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissJolly Skrivet 25 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Nu får det inte bli mer OT. Inga andra drakbilder än dom jag gjort! Här är en ställe där andra frågor om drakbilder jag gjort och inget fuskande. Ni får fråga och vänta tills ni fått den. asabrasa, gör inte om det där. Det här är inget "Allmänna drakbilder". Och Quatix, du ska få din imorgon som alla andra. sry lovar att inte göra om det. Så bra. Ska det vara drakar som postas här, så är det mina. Fråga om det är någon drake du önskar, men den kommer inte att göras förrän imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 (redigerat) Påminner om paint leken fast med drakar och bara en som får rita =P lite trist att man inte själv får vara med och rita Redigerat 25 Juni 2009 av knipan64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissJolly Skrivet 25 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 Jo, tack. Men inget mer OT. - Återkommer imorgon - Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Jpaint? Nej, på valiga paint med mus... I alla fall, här är din beställning, House http://www.iaza.com/work/090626C/Dragon277142.jpg Sorry för bakgrunden. Jag är bara bra på drakar^^ Tack så mycket! Perfekt! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissJolly Skrivet 26 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 (redigerat) Låter bra. Var så god ;) - Nu har drakaffären öppnat igen - Redigerat 26 Juni 2009 av Scrax92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 Jag vill ha en Svart som åker båt:D(jag är seriös) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.