Hoppa till innehåll

Michael Jackson Död


 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 225
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Mr.Moonwalk har nu lämnat oss. Han hade några bra låtar, men han förstörde sitt liv genom att operera sej. Tycker jag iaf.

Det jag tycker är dåligt är när man tänker på Michael Jackson så är det första som kommer upp i huvudet är att han har förstört sitt liv genom operationer.

Om han inte skulle ha gjort det skulle han säkert ha mer respekt efter hans död.

 

Ju för sig kanske han mest fått den synen efter att han i Black or white sjunger "it doesn't matter if you're black or white" känns ju lite j*vla falskt från hans håll.Men jag ska inte komma nu och beté mig som en skit.Även fast Michael Jackson aldrig fallit i min smak respekterar jag honom som en av dom största artisterna någonsin.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hans låtar lär väl bli ännu mer populära nu, [ironi] säkert en PR-grej bara ;) [/ironi]

 

Mannen som gjorde Thriller och Bad har varit död länge, det enda som var kvar av honom nu var det blekta skalet av en än gång svängig neger.

What a waste...ärligt talat.

Redigerat av Axzl
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mr.Moonwalk har nu lämnat oss. Han hade några bra låtar, men han förstörde sitt liv genom att operera sej. Tycker jag iaf.

Det jag tycker är dåligt är när man tänker på Michael Jackson så är det första som kommer upp i huvudet är att han har förstört sitt liv genom operationer.

Om han inte skulle ha gjort det skulle han säkert ha mer respekt efter hans död.

 

Mm, många unga känner knappt till hans musik, utan

känner honom bara som nån plastikopererad pedofil. :(

 

Precis så tyckte jag om honom, men han hade vissa bra låtar, imo.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...