Legolasswe Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Skrivet 27 Juni 2009 (redigerat) Jag har svårt att bestämma mig om jag ska köpa Prototype eller X-Men Origins Wolverine. Vilket är bäst av dem tycker ni? Redigerat 27 Juni 2009 av Legolasswe Citera
TheGreatest Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Skrivet 27 Juni 2009 prototype. spel baserat på filmer är aldrig bra :) Citera
Burken Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Skrivet 27 Juni 2009 Origins är ett jävligt bra spel, men det har kort livslängd då man bara orkar spela igenom det en gång. Prototype har väll en längre livslängd på grund av att spelaren är fri att springa omkring i staden, plus då att det finns uppdrag. Kör på Prototype, båda spelen är hack n' slash i det finaste men Prototype är snäppet bättre. Citera
Garone Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Skrivet 27 Juni 2009 prototype. spel baserat på filmer är aldrig bra :) X-Men Origins: Wolverine är asbra. Men jag håller med Burken, köp Prototype istället. Lite repetivt kanske men håller mycket längre Citera
Legolasswe Skrivet 27 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 27 Juni 2009 (redigerat) Okej,har bestämt mig,ska köpa Prototype snart! :) EDIT:Vet någon vart man kan köpa Prototype billigast till Pc? Hittar bara på Megastore.se för 429. Redigerat 5 Juli 2009 av Legolasswe Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.