purjo Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Xbox är det något att ha. Jag har ett Ps2. Men vill veta vad folk tycker och tänker om Xbox. Så snälla skriv här vad ni tycker om Xbox och/eller Ps2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Xbox är den konsol som har mest. Xbox har bäst grafik, DVD-spelare, CD-spelare, Xbox Live eller XBConnect, System-Link, 4 uttag, inbyggd hårddisk, snabbast processor, roliga spel (som de flesta går att spela på internet med). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 dåligt men xbox.så stor inte så bra spel man måste köpa för att kolla på dvd bra med xbox:Den har jätte grym grafik skönaste spelet Counter-Strike o att det finns många bra spel som man kan köra online på xbox live. Dåligt med PS2:nåra spel är barn för mycket bil spel mitt värsta. Bra med PS2 .man behöver ingen kontrol för att starta DVD bästa spelen t.ex Dragonball budokai 2 o 1.o bra grafik o nu kan man köpa en sak som man lägger i data o sätter in ps2 kontroler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 X-box är bra.har allt, MEN.......enda problemet är att den inte har något kylsystem!!!om du spelar för länge kan det bli överhetat och gå sönder!!!Om det gör det går det inte att laga!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 (redigerat) X-box är bra.har allt, MEN.......enda problemet är att den inte har något kylsystem!!!om du spelar för länge kan det bli överhetat och gå sönder!!!Om det gör det går det inte att laga!!!! den har ju fläktar vilket varken ps2 eller GC har <_< Redigerat 13 April 2004 av AidsCunt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 gc har visst fläcktar :angry: sitter en på vänster sida. de e bäst att ta reda på grejer innan du skriver de :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 PS2 har bättre hårdvara än xbox. en xbox har 1,2 ghz 130 megabyte minne medans PS2 har 1,5 ghz celeron 300 megabyte minne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 (redigerat) (GoldenSun @ 13/04-2004 22:11:36) (AidsCunt @ 13/04-2004 21:24:42) gc har visst fläcktar :angry: sitter en på vänster sida. de e bäst att ta reda på grejer innan du skriver de :angry: men håll käft :angry: xbox har en j*vla fläkth*lvete iallafall! :angry: även om xbox har nån fläkth*lvete (som jag inte vet va det är) så rockar ps2 den rockar mer än xbox HATAR PS2 Redigerat 13 April 2004 av sniff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 (AidsCunt @ 13/04-2004 21:24:42) gc har visst fläcktar :angry: sitter en på vänster sida. de e bäst att ta reda på grejer innan du skriver de :angry: men håll käft :angry: xbox har en j*vla fläkth*lvete iallafall! :angry: Nu tar vi det lilla lugna här. Först och främst behöver du int svära och för det andra så tycker jag ps2 är LITE bättre än x-box -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Ps2 e bara http://mysmilies.ipbfree.com/s/contrib/geno/asshole2.gif och x_box e så bra att det måste va från en annan planethttp://mysmilies.ipbfree.com/s/contrib/monsieurboo/ptitmartien.gif japp så e det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 (redigerat) Egentligen är väl inte skillnaden sådär jätte stor, om du nu redan har ett Ps2 då tycker jag att du ska behålla det. Ifall jag hade fått välja mellan ett Xbox och ett Ps2 då skulle jag nog trots allt välja Xboxen. Xboxen är en "kraftfullare" konsoll. Den har grym grafik. Den HAR stort minne. Tänkte inte nämna fler fördelar för det har andra redan gjort. Några nackdelar (enligt mig) Först och främst gillar jag inte jätte-dosan, men som tur är så kan man köpa en mindre variant, en annan sak är att man måste köpa en fjärrkontroll för att kunna titta på dvd. Det finns inte lika många spel att köpa till Xboxen, men de flesta "stora" spel kommer till båda konsollerna. Självklart är Xboxen något att ha, Ps2 likaså.. Redigerat 14 April 2004 av j0hn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Egentligen är väl inte skillnaden sådär jätte stor, om du nu redan har ett Ps2 då tycker jag att du ska behålla det. Ifall jag hade fått välja mellan ett Xbox och ett Ps2 då skulle jag nog trots allt välja Xboxen. Xboxen är en "kraftfullare" konsoll. Den har grym grafik. Den HAR stort minne. Tänkte inte nämna fler fördelar för det har andra redan gjort. Några nackdelar (enligt mig) Först och främst gillar jag inte jätte-dosan, men som tur är så kan man köpa en mindre variant, en annan sak är att man måste köpa en fjärrkontroll för att kunna titta på dvd. Det finns inte lika många spel att köpa till Xboxen, men de flesta "stora" spel kommer till båda konsollerna. Självklart är Xboxen något att ha, Ps2 likaså.. man måste inte köpa en fjärkontroll för man kan röra med x_box dosan fast en grej som man sätter in i ett dos fack måste man ha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg