Hoppa till innehåll

Varför Ha Flickvän?


Rekommendera inlägg

Ja. Jag undrar varför man ska ha flickvän. Beskriv till mej.

 

 

1.Vad som är bra att ha flickvän?

 

 

2.Vad som är dåligt med att ha flickvän

 

 

3. Och skriv egna åsikter...

 

 

 

För att just nu fattar jag inte poängen med en flickvän.

 

 

Jag menar inte jag e gay...... bara att det kan vara skönt att vara ensam?

 

Redigerat av NoMercy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ja. Jag undrar varför man ska ha flickvän. Beskriv till mej.

 

 

1.Vad som är bra att ha flickvän?

 

 

2.Vad som är dåligt med att ha flickvän

 

 

3. Och skriv egna åsikter...

 

 

 

För att just nu fattar jag inte poängen med en flickvän.

Gay?

Poängen är väl att du har någon som du är kär i och som är kär i dig.

Redigerat av Tolin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst hejhejhej

 

1.Vad som är bra att ha flickvän?

Man har alltid (oftast) nån att prata med och att va med, man kan ha samlag utan att vara berusad :P (kan man utan att vara tsm med någon iofs men) Och om man älskar tjejen mycket så vill man ju självklart vara tillsammans med henne.. eller?

 

2.Vad som är dåligt med att ha flickvän

Oftast brukar dom klaga en massa på en om att man älskar dom nog mycket osv....

 

3. Och skriv egna åsikter...

 

Ganska onödigt att ha flickvän om man inte blir djupt förälskad vilket inte brukar ske så ofta.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Taeckie

Ja. Jag undrar varför man ska ha flickvän. Beskriv till mej.

 

 

1.Vad som är bra att ha flickvän?

 

Mys med ju xD Det kan faktiskt kännas bra att ha någon som man verkligen uppskattar, som uppskattar en tillbaka, tro det eller ej.

 

2.Vad som är dåligt med att ha flickvän

 

De är så... avundsjuka ~

 

3. Och skriv egna åsikter...

 

en del tänker säkert "vafan, hon är själv en tjej" och JA, jag är en tjej, det är jag ju faktiskt medveten om. det är just därför jag vet dessa saker (Y)

 

För att just nu fattar jag inte poängen med en flickvän.

 

 

Jag menar inte jag e gay...... bara att det kan vara skönt att vara ensam?

 

Klart det kan vara skönt att vara ensam, det är ju inte ett måste att vara tillsammans med någon, det är ingen som tvingar en, vad jag vet iaf. Jag är ensam, hellre det än att dras med små jobbiga personer som bara hänger efter en hela tiden :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det ligger väll i naturen att vi vill ha en partner. Själv har jag bara hittat mer problem än positiva saker med att vara ihop med nån.

 

Vanligt vist så används det väll till att skryta om det eller att visa upp vem som har snyggast eller kanske för att ha sex eftersom det inte e normalt att bara gå fram till en person och fråga om man vill ha sex om man inte e ihop =/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja. Jag undrar varför man ska ha flickvän. Beskriv till mej.

 

 

1.Vad som är bra att ha flickvän?

 

Mys med ju xD Det kan faktiskt kännas bra att ha någon som man verkligen uppskattar, som uppskattar en tillbaka, tro det eller ej.

 

2.Vad som är dåligt med att ha flickvän

 

De är så... avundsjuka ~

 

3. Och skriv egna åsikter...

 

en del tänker säkert "vafan, hon är själv en tjej" och JA, jag är en tjej, det är jag ju faktiskt medveten om. det är just därför jag vet dessa saker (Y)

 

För att just nu fattar jag inte poängen med en flickvän.

 

 

Jag menar inte jag e gay...... bara att det kan vara skönt att vara ensam?

 

Klart det kan vara skönt att vara ensam, det är ju inte ett måste att vara tillsammans med någon, det är ingen som tvingar en, vad jag vet iaf. Jag är ensam, hellre det än att dras med små jobbiga personer som bara hänger efter en hela tiden :D

En tjej med Gandalf bild? xD

Redigerat av Flea
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det ligger väll i naturen att vi vill ha en partner. Själv har jag bara hittat mer problem än positiva saker med att vara ihop med nån.

 

Vanligt vist så används det väll till att skryta om det eller att visa upp vem som har snyggast eller kanske för att ha sex eftersom det inte e normalt att bara gå fram till en person och fråga om man vill ha sex om man inte e ihop =/

Jaa, för man har ju inte en flickvän för att man älskar den, det är ju bara sex och och skryt :)

 

1. Det bästa med att ha en flickvän är att alltid ha någon. Sen vad du har henne till är ju en annan sak (Rawr! :rambo: ).

 

2. Det värsta med att ha en flickvän är att man lätt blir toffel om man verkligen gillar dem. Lite svårt att bryta trenden utan att hon tror man älskar henne mindre.

 

3. Flickvän ftw! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså, att ha flickvän är alltid underbart och kärleksfullt.

(host de 2 första månaderna host)

Att känna sig behövd och uppskattad är alltid en skön känsla.

Kärlek är dock en bitch, något som ger dig smärta, ångest och deprationer, men å andra sidan ger den dig också värme, trygghet och njutning. Du måste ta det dåliga med det bra med andra ord.

 

Tycker inte du ställde frågan korrekt, frågan borde vara "varför vara kär". För man har väl bara en flickvän för man är kär i henne, right?..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det ligger väll i naturen att vi vill ha en partner. Själv har jag bara hittat mer problem än positiva saker med att vara ihop med nån.

 

Vanligt vist så används det väll till att skryta om det eller att visa upp vem som har snyggast eller kanske för att ha sex eftersom det inte e normalt att bara gå fram till en person och fråga om man vill ha sex om man inte e ihop =/

Jaa, för man har ju inte en flickvän för att man älskar den, det är ju bara sex och och skryt :)

 

1. Det bästa med att ha en flickvän är att alltid ha någon. Sen vad du har henne till är ju en annan sak (Rawr! :rambo: ).

 

2. Det värsta med att ha en flickvän är att man lätt blir toffel om man verkligen gillar dem. Lite svårt att bryta trenden utan att hon tror man älskar henne mindre.

 

3. Flickvän ftw! :D

 

Vad stolt jag blev att du använde det, det känns som igår jag lärde dig det. :P

Redigerat av status
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det ligger väll i naturen att vi vill ha en partner. Själv har jag bara hittat mer problem än positiva saker med att vara ihop med nån.

 

Vanligt vist så används det väll till att skryta om det eller att visa upp vem som har snyggast eller kanske för att ha sex eftersom det inte e normalt att bara gå fram till en person och fråga om man vill ha sex om man inte e ihop =/

 

Jaa, för man har ju inte en flickvän för att man älskar den, det är ju bara sex och och skryt :)

 

1. Det bästa med att ha en flickvän är att alltid ha någon. Sen vad du har henne till är ju en annan sak (Rawr! :rambo: ).

 

2. Det värsta med att ha en flickvän är att man lätt blir toffel om man verkligen gillar dem. Lite svårt att bryta trenden utan att hon tror man älskar henne mindre.

 

3. Flickvän ftw! :D

 

Vad stolt jag blev att du använde det, det känns som igår jag lärde dig det. :P

 

Min ena syrra har börjat kalla mig det :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...