Gäst Kontroll Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Jag har märkt Spotify inte har någon Metallica, bara massor av covers och electro mix's, varför har dem inte någon Metallica? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 http://open.spotify.com/artist/2ye2Wgw4gimLv2eAKyk1NB dom har ett album med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 (redigerat) http://open.spotify.com/artist/2ye2Wgw4gimLv2eAKyk1NB dom har ett album med dom. Lyssna på låtarna det är några j*vla elektro låtar vafan. Det albumet som dem påstår är Metallica heter The Blackest Album, Metallica har aldrig gjort ett album som heter så: Läs: http://www.cduniverse.com/search/xx/music/...ckest+Album.htm This collection is a tribute to Metallica. Redigerat 29 Juni 2009 av Kontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Kanske är för att Metallica inte ingår i Spotify-avtalet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Som sagt, de har inte gått med på ett avtal med Spotify. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 höhö en låt kommer upp här. är det metallica? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Nej, banana phone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Nej, banana phone.jag är nog ganska säker på att det låter som metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Nej, banana phone.jag är nog ganska säker på att det låter som metallica. Jag är nog ganska säker på att du trollar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 Nej, banana phone. jag är nog ganska säker på att det låter som metallica. Jag är nog ganska säker på att du trollar nu är du ute och seglar. det var metallica som spelades här förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 Konstigt att dem skriver att det är Metallica och så har dem information om dem. Dem på Spotify är noobs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 metallica är så jävla giriga att de inte vill ingå avtal. skittöntiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.