TheUnnamed Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 De klagar inte, dock har de valt att stå utanför "projektet". Man kan ju förstå att vissa stora band som Metallica & AC/DC väljer att stå utanför med tanke på att rippning knappast är ovanligt av spotify användare. Men det är väldigt synd att de står utanför för att jag tror verkligen att spotify "går i rätt riktning" . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 det e lars fel. han e snål. Ofta det är hans fel :o Han stämde ju det där företaget... Lol att folk fortfarande bryr sig om det du var ju knappt född när han gjorde det. suck. Jag har väl rätt att bry mig ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 det e lars fel. han e snål. Ofta det är hans fel :o Han stämde ju det där företaget... Lol att folk fortfarande bryr sig om det du var ju knappt född när han gjorde det. suck. Jag har väl rätt att bry mig ändå? Status sade ingenting annat om du läser inlägget ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 du var ju knappt född när han gjorde det. suck. Riktiga ord från status.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Var säger han att "du inte har rätt att bry dig"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 du var ju knappt född när han gjorde det. suck. Riktiga ord från status.... Jävligt sanna ord från Status :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Jag syftade mer på att det är lite lamt att säga "Det där gjorde han för 7 år sen". The world chances so does persons :D . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Funkis Skrivet 22 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 För att de har Lars Ulrich. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.