woody Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 (redigerat) Tänkte bara informera er om detta. Produktionsbolaget blir Columbia Studios. Alternativa skådespelare är Nathan Fillion, Ben Stiller, Charlie Sheen med flera. Producenter: Avi Arad , Charles Roven, Ari Arad och Alex Gartner. Nathan Drake: http://ps3bloggen.se/wp-content/uploads/2009/06/nathan_drake.jpg Nathan Fillion: http://ps3bloggen.se/wp-content/uploads/2009/06/nathan_fillion.jpg Ben Stiller: http://ps3bloggen.se/wp-content/uploads/2009/06/ben_stiller.jpg Charlie Sheen: http://ps3bloggen.se/wp-content/uploads/2009/06/charlie_sheen.jpg "But as for the question “Who should play Nathan Drake?”, wow, that’s a killer! Nolan North is the actor who plays and voices Nathan in the Uncharted games, so he could be great choice." // Charlotte Large – Contributing Editor, SCEE Vem ska bli skådespelaren för Nathan Drake? Redigerat 29 Juni 2009 av Woodo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 jag vill ha charlie men ändå inte. Men han är rätt kul så :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Kul, hoppas dom gör filmen rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 (redigerat) f*n vad nice, Uncharted är ett av få spel som skulle kunna bli riktigt bra på film.Ser fram emot den. Men för att svara på din fråga så har jag ingen aning.Först tänkte jag att i alla fall Charlie inte borde spela honom.Jag tyckte han kändes för komisk.Men sen slog det mig att Drake är lite skämtsam i spelet så jag har faktiskt ingen aning. Redigerat 30 Juni 2009 av Hedman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 Haha Nathan Fillion skulle ju passa perfekt ju, hans sarkastiska röst sitter ju perfekt med Drake :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 fillion likknar han på pricken.......om man ser dåligt. men tror han skulle passa bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 fillion eller charlie :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swemaster7 Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 Nice!, personligen tycker jag inte att ben stiller ska spela honom:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 (redigerat) Bra. En spelserie, som jag för ovanlighetens skull inte bryr mig om, blir film. Inget sabbas då, alltså. Redigerat 2 Juli 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 Bra. En spelserie, som jag för ovanlighetens skull inte bryr mig om, blir film. Inget sabbas då, alltså. så länge filmen blir vettig så kommer inget hända för uncharteds del. lite extrapengar kanske :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 Bra. En spelserie, som jag för ovanlighetens skull inte bryr mig om, blir film. Inget sabbas då, alltså. så länge filmen blir vettig så kommer inget hända för uncharteds del. lite extrapengar kanske :) Ja, Uncharted är nog egentligen ett väldigt bra val att göra film av, då storyn är så bred att man kan komma undan med att fippla lite med den. (i motsats till typ Silent Hill <_< ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Charlie är nog minst lik, men det hade varit skitkul/coolt om han hade haft rollen. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.