TechnoLover Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 (redigerat) Vet ni någon gratis file hosting för mp3-låtar? Jag vill lägga in en på min presentation. Btw, hur gör man för att lägga in en låt på sin press? Redigerat 1 Juli 2009 av TechnoLover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 funkar inte rapidshare eller nåt sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 Snacka inte om olagliga saker här pojk!! Har du läst reglerna Miley? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 Snacka inte om olagliga saker här pojk!! Har du läst reglerna Miley?olagligt? är du korkad? han frågade om var han kan lägga upp en låt för att få musik på sin press... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 (redigerat) Me lajk - http://www.ripway.com/ Redigerat 1 Juli 2009 av Falukorv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 Ja ripway är bra. Snacka inte om olagliga saker här pojk!! Har du läst reglerna Miley?Självklart kan detta användas på olagligt sätt (precis som allt annat) men det ska inte låsas för det. Om någon vill ha tips på vilken dator man ska skaffa ska den tråden inte låsas bara för att han kan ladda ner musik på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 2 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 (redigerat) Man kan ju inte ha HTML-koder på Fuska.se! Så hur fan lägger jag in den på min press? Redigerat 2 Juli 2009 av TechnoLover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 Man kan ju inte ha HTML-koder på Fuska.se! Så hur fan lägger jag in den på min press? http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...amp;CODE=bbcode Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 2 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 BBCode såklart Det fattar tillochmed jag, lilla p10, men problemet är att när jag laddat upp låten på Ripway så kommer ingen adress som jag kan infoga i en BB-kod. Det kommer bara en HTML-adress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 (redigerat) BBCode såklartDet fattar tillochmed jag, lilla p10, men problemet är att när jag laddat upp låten på Ripway så kommer ingen adress som jag kan infoga i en BB-kod. Det kommer bara en HTML-adress. Du bör ha fått en "Direct Link URL" till din fil som du kan hitta under fliken My Files. Den länken ska du sedan posta mellan [ ljud=0] och [ /ljud] (utan det första mellanrummet såklart ;)) i din presentation. Redigerat 2 Juli 2009 av Falukorv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 2 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 (redigerat) BBCode såklart Det fattar tillochmed jag, lilla p10, men problemet är att när jag laddat upp låten på Ripway så kommer ingen adress som jag kan infoga i en BB-kod. Det kommer bara en HTML-adress. Du bör ha fått en "Direct Link URL" till din fil som du kan hitta under fliken My Files. Den länken ska du sedan posta mellan [ ljud=0] och [ /ljud] (utan det första mellanrummet såklart ;)) i din pres. ljud=0? Nafrali sa ljud=1 till mig. Vad är det för skillnad på siffran man väljer? Redigerat 2 Juli 2009 av TechnoLover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 BBCode såklart Det fattar tillochmed jag, lilla p10, men problemet är att när jag laddat upp låten på Ripway så kommer ingen adress som jag kan infoga i en BB-kod. Det kommer bara en HTML-adress. Du bör ha fått en "Direct Link URL" till din fil som du kan hitta under fliken My Files. Den länken ska du sedan posta mellan [ ljud=0] och [ /ljud] (utan det första mellanrummet såklart ;)) i din pres. ljud=0? Nafrali sa ljud=1 till mig. Vad är det för skillnad på siffran man väljer? Vad är det för skillnad på siffran man väljer? Det spelar ingen roll vilken siffra du väljer. Både 0 och 1 går bra att använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.