Hoppa till innehåll

Free File Hosting


TechnoLover

Rekommendera inlägg

Ja ripway är bra.

 

Snacka inte om olagliga saker här pojk!! Har du läst reglerna Miley?

Självklart kan detta användas på olagligt sätt (precis som allt annat) men det ska inte låsas för det. Om någon vill ha tips på vilken dator man ska skaffa ska den tråden inte låsas bara för att han kan ladda ner musik på den.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

BBCode såklart

Det fattar tillochmed jag, lilla p10, men problemet är att när jag laddat upp låten på Ripway så kommer ingen adress som jag kan infoga i en BB-kod. Det kommer bara en HTML-adress.

 

Du bör ha fått en "Direct Link URL" till din fil som du kan hitta under fliken My Files. Den länken ska du sedan posta mellan [ ljud=0] och [ /ljud] (utan det första mellanrummet såklart ;)) i din presentation. Redigerat av Falukorv
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

BBCode såklart

 

Det fattar tillochmed jag, lilla p10, men problemet är att när jag laddat upp låten på Ripway så kommer ingen adress som jag kan infoga i en BB-kod. Det kommer bara en HTML-adress.

 

Du bör ha fått en "Direct Link URL" till din fil som du kan hitta under fliken My Files. Den länken ska du sedan posta mellan [ ljud=0] och [ /ljud] (utan det första mellanrummet såklart ;)) i din pres.

 

ljud=0? Nafrali sa ljud=1 till mig.

 

Vad är det för skillnad på siffran man väljer?

Redigerat av TechnoLover
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

BBCode såklart

 

Det fattar tillochmed jag, lilla p10, men problemet är att när jag laddat upp låten på Ripway så kommer ingen adress som jag kan infoga i en BB-kod. Det kommer bara en HTML-adress.

 

Du bör ha fått en "Direct Link URL" till din fil som du kan hitta under fliken My Files. Den länken ska du sedan posta mellan [ ljud=0] och [ /ljud] (utan det första mellanrummet såklart ;)) i din pres.

 

ljud=0? Nafrali sa ljud=1 till mig.

 

Vad är det för skillnad på siffran man väljer?

Vad är det för skillnad på siffran man väljer?

 

Det spelar ingen roll vilken siffra du väljer. Både 0 och 1 går bra att använda.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...