Hoppa till innehåll

Fråga Om Två Spel

Rekommendera inlägg

Gäst NettanSthlm
Skrivet

Hej alla!

Sitter och klurar på om jag ska köpa två spel till. Jag tycker mycket om Super Mario World och Yoshis Island.

Nu är jag lite sugen på Super Mario Alstars och Super Mario Kart.

Är det någon som har de spelen? Är det roliga? Liknande de två jag har eller vad är det för typ av spel?

Nån som har nåt tips?

GLAD PÅSK

Skrivet

Har inte kört Mario Kart, men All Stars är kul om man gillar de gamla NES-spelen.

Det är samma gamla spel fast lite snyggare grafik.

Tycker själv att det är riktigt bra.

Skrivet

jag har spelat båda spelen och jag har båda :)

mario kart: jag tycker det är ganska skojj.. jag lirar inte så ofta men det är kul o lira med sina kompisar. ganska skön grafik m.m.

Super mario all stars: detta är kul! särskilt om man gillar dom gamla goa spelen. jag har inte märkt någon speciell grafikskillnad men du får många timmarsglädje och spelande ;) du får: super mario bros, lost worlds eller så hette det lost levels, super mario bros 2, super mario bros 3 tror inte det är något mer men det är urkul! jag rekomenderar dig att köpa båda två spelen.

Skrivet

jag har alla dom där spelen du skrivit upp

jag tycker att yoshi´s island är roligast av dem

sen är väl super mario world. (om du menar det men en super mario som sitter på en grön yoshi?)

mario kart är väl sådär. jag tycker mario kart 64 och doubble dash är roligare

men det är ju upp från var och en.

all-stars fick jag med när jag fick super nintendo och det är också jävligt kul

lycka till

Gäst NettanSthlm
Skrivet

Ok, tack alla för era svar!

Nu har jag köpt AllStars via tradera. Den kommer säkert vilken dag som helst, ska blir jätte-kul att spela det.

Så nu får ni väl räkna med massa frågor om det spelet....*ler*

• 4 veckor senare...
Gäst Link^
Skrivet

Det är skit kul tycker jag mitt favvo spel e smb:3

• Skapa ny...