pollenallergi Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Ja har en Uzi smg.Den e skit bra.Man får blåmärken av den.Och en Walther P990 heavy.den e ganska bra den också.Och i morrn ska ja köpa en mp5. Äre kul att få blåmärken lr? xD Om du köper en mp5 på teknik magasinet så eru korkad.. de suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flaky Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 (Omega @ 12/04-2004 10:52:29) Ja har en Uzi smg.Den e skit bra.Man får blåmärken av den.Och en Walther P990 heavy.den e ganska bra den också.Och i morrn ska ja köpa en mp5. Äre kul att få blåmärken lr? xD Om du köper en mp5 på teknik magasinet så eru korkad.. de suger Vet ja väl.Ska inte ens köpa en sån.Köpte en Steyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Min e sönder :( Min lånar brorsans ibland =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Kul att skjuta på nån men mindre kul att bli träffad...men sånt är livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Det gör ganska J*vla ont att bli träffad på kort avstånd!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Det gör ganska J*vla ont att bli träffad på kort avstånd!! Blveträffad på ögon locket...aj...sen gör det ont på låret också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Jag har en Softairgun Shotgun. Svin stark, Min brorsa vart sjuten i ögat med en sån AJJJJJJJJJJJ. Själv så sköt brorsan och jag mo varandra och jag blev träffade i pannan så att jag började blö. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 Jo, jag har en, men det är inte kul att kriga, det är larvigt.. Vad är det som är larvigt, är ju kul. Men bara om man kör med kortbyxor och utan tröja (alt. spännis tröja) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.