Gäst IntellarN Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 Hejsan Jag behöver lite hjälp för min telefon är trasig så jag ska köpa en ny. men jag kan inte så mycket om telefoner, så jag undrar om någon schysst person skulle kunna hjälpa mig? den som jag är mest intresserad av är iphone 3g. Dom kraven ska vara att det finns att ladda ner många spel helst gratis kunna lyssna musik på va touch skärm och såklart prata i :D. MvH Intellarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 (redigerat) Tycker det är onödigt med dyra mobiler, en mobil är till för att ringa med. Jag har haft samma mobil i 4 år^^ Köp en iphone men vänta till prissänkningen som vi pratade om i din andra tråd http://www.fuska.se/forum/Iphone_3g_Koepes...or-t120184.html Jag har ipod touch och den är hur bra som helst. Redigerat 2 Juli 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 LG KP500 Cookie :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IntellarN Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Tycker det är onödigt med dyra mobiler, en mobil är till för att ringa med. Jag har haft samma mobil i 4 år^^ Köp en iphone men vänta till prissänkningen som vi pratade om i din andra tråd http://www.fuska.se/forum/Iphone_3g_Koepes...or-t120184.html Jag har ipod touch och den är hur bra som helst. okej men det kommer säkert inte bli för en 31 juli om det ens kommer att bli någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Jailbreaka din iPhone om du får en, då fixar du såna apps som kostar för ingenting :D Kan ge dig tut. via msn om du ska fixa eller vill ha =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 köp ingen sony ericsson. dom suger. har haft inne min mobil på reparation 2 gånger och alla fel är kvar. så köp inte ngn sony ericsson om du har ngt att tänka med. btw min mobil e en sony ericsson Z710i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 (redigerat) Kan påpeka att de nyare Sony Ericsson har försämrats. Jag har haft min K700 i 4 år utan problem (bara joysticken som är sur). De gör mobiler som går sönder för att folk ska köpa nyare ofta = profit Rekommenderar iphone, men om du ska köpa 3GS så tycker jag du ska vänta tills de fixar överhettningen, flera har haft problem med det och den vita har t.o.m fått tydliga brännmärken... Redigerat 5 Juli 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 (redigerat) W595an som jag köpte fungerar utmärkt. Lite slö dock. Redigerat 5 Juli 2009 av ForlorN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IntellarN Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Rekommenderar iphone, men om du ska köpa 3GS så tycker jag du ska vänta tills de fixar överhettningen, Det står hur man fixar det på apple's faq Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Kan påpeka att de nyare Sony Ericsson har försämrats. Jag har haft min K700 i 4 år utan problem (bara joysticken som är sur). De gör mobiler som går sönder för att folk ska köpa nyare ofta = profittror att problemet är att man försöker trycka i så mkt man kan tills det tar stopp i de små sakerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IntellarN Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 har en fråga :) om man köper från halebop (en iphone 3g ofc) får man fri mobil surf hela abbonemanget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.