Hoppa till innehåll

Hjälp Med Vilken Prestanda Telefon


Gäst IntellarN

Rekommendera inlägg

Gäst IntellarN

Hejsan

 

Jag behöver lite hjälp för min telefon är trasig så jag ska köpa en ny. men jag kan inte så mycket om telefoner, så jag undrar om någon schysst person skulle kunna hjälpa mig? den som jag är mest intresserad av är iphone 3g. Dom kraven ska vara att det finns att ladda ner många spel helst gratis kunna lyssna musik på va touch skärm och såklart prata i :D.

 

MvH Intellarn

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker det är onödigt med dyra mobiler, en mobil är till för att ringa med. Jag har haft samma mobil i 4 år^^ Köp en iphone men vänta till prissänkningen som vi pratade om i din andra tråd http://www.fuska.se/forum/Iphone_3g_Koepes...or-t120184.html

Jag har ipod touch och den är hur bra som helst.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst IntellarN

Tycker det är onödigt med dyra mobiler, en mobil är till för att ringa med. Jag har haft samma mobil i 4 år^^ Köp en iphone men vänta till prissänkningen som vi pratade om i din andra tråd http://www.fuska.se/forum/Iphone_3g_Koepes...or-t120184.html

Jag har ipod touch och den är hur bra som helst.

okej men det kommer säkert inte bli för en 31 juli om det ens kommer att bli någon

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

köp ingen sony ericsson. dom suger. har haft inne min mobil på reparation 2 gånger och alla fel är kvar. så köp inte ngn sony ericsson om du har ngt att tänka med.

btw min mobil e en sony ericsson Z710i

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan påpeka att de nyare Sony Ericsson har försämrats. Jag har haft min K700 i 4 år utan problem (bara joysticken som är sur). De gör mobiler som går sönder för att folk ska köpa nyare ofta = profit

 

Rekommenderar iphone, men om du ska köpa 3GS så tycker jag du ska vänta tills de fixar överhettningen, flera har haft problem med det och den vita har t.o.m fått tydliga brännmärken...

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst IntellarN

Rekommenderar iphone, men om du ska köpa 3GS så tycker jag du ska vänta tills de fixar överhettningen,

Det står hur man fixar det på apple's faq

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan påpeka att de nyare Sony Ericsson har försämrats. Jag har haft min K700 i 4 år utan problem (bara joysticken som är sur). De gör mobiler som går sönder för att folk ska köpa nyare ofta = profit

tror att problemet är att man försöker trycka i så mkt man kan tills det tar stopp i de små sakerna.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...