MrSnow Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Hej Jag skaffade dethär programmet som heter gamebooster. Funkar jättefint och stänger av onödiga processer när man spelar. Men nu är det helt sjukt. (Kolla skärmdumpen) Den säger att jag har flera miljoner gigabyte i ram. Och jag har inte skaffat extra ram nyligen. Den visar några Gb ram fel. Vad kan detta vara? Hittade en konstig process när jag kollade själv som visade sig vara spyware. Men jag hittar inte den i system32 där den ska ligga. Den ligger faktiskt inte alls på datorn. Jätte mysko.. Kan någon hjälpa mig lista ut vad det är för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Hej Jag skaffade dethär programmet som heter gamebooster. Funkar jättefint och stänger av onödiga processer när man spelar. Men nu är det helt sjukt. (Kolla skärmdumpen) Den säger att jag har flera miljoner gigabyte i ram. Och jag har inte skaffat extra ram nyligen. Den visar några Gb ram fel. Vad kan detta vara? Hittade en konstig process när jag kollade själv som visade sig vara spyware. Men jag hittar inte den i system32 där den ska ligga. Den ligger faktiskt inte alls på datorn. Jätte mysko.. Kan någon hjälpa mig lista ut vad det är för fel? Gör ju inte så mycket om det bara är siffrorna som är fel. Du kan ju alltid prova ominstallera Gamebooster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.