Gäst Kaktus-Killen Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 ett tips: slå mot honom me dit lasersvärd :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gabrielhällqvist Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 om du har fusk och att jag tror rätt vart du är så ta bort odöligets fusket och gå mot han strunt i om du har lite liv du ska vara nära att dö så ska det komma en video och han låter dig leva. hoppas det var rätt! :unsure: Lycka till!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dan92 Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 öhhhh........ För mig typ tog han något hals grepp på mig sen sa han åt nån som skulle döda någon tjej.Sen kom jag till något ställe.Det kanske inte är den banan men jag tycker jag känner igen mig själv när jag var där. Hoppas jag är till någon hjälp.:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Ser man på, ett par fuskare har kommit in i bilden... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 är det desann du möter eller? han är den enda som liknar en ödla. men tyvärr så har jag inte klarat hela spelet och sen ja fick installera om min dator har jag inte orkat installera om det...sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 nja. jag får vel prova på det där med nära att dö. men att attakera med laser särd är litte svårt för......jag har inget!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 har du ingen ljussabel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 ta: give all så får du laser svärdet och så tar du notarget så ser han inte dig och så tar du god om det skulle komma nån som kan se dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 (redigerat) tack till dig som sa att ta bort GOD. men nu är jag på en bana och jag ska rädda LANDON jag vet inte hur jag får ut honom. hjälp mig. Redigerat 10 April 2004 av filip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Hitta en guide... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 11 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 hur då? vänta! jag tror jag vet en guide! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MetoC7 Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 TEX: Gamefaqs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.