ockero Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 tror ni det här skulle passa och skal så klart har grafik kort men köper ett bättre senare här e skalet=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Ace är fruktansvärt värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 (redigerat) Edit pga att jag läste fel. Redigerat 6 Juli 2009 av member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Jo moderkort har han men ingen grafikkort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Säg inte att han har grafik kortet integrerat i moderkortet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Kollade upp det, inget integrerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Jo moderkort har han men ingen grafikkort... Han skrev ju att han skulle köpa ett grafikkort senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 (redigerat) är riktig noob på det här med datorer (själva byggandet) men är det där allt man behöver? + grafik kort så klart EDIT: Ingen som vågar svara på min fråga? Redigerat 7 Juli 2009 av addeB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ockero Skrivet 7 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 asså har ett grafik kort men kommer att köpa ett bättre senare är riktig noob på det här med datorer (själva byggandet) men är det där allt man behöver? + grafik kort så klart EDIT: Ingen som vågar svara på min fråga? lol du har in flames bild :D come clarity tror ni det här blir bätter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.