Gäst 40200 Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Ibland när jag trycker på ett forum kommer det bara fram en vit ruta sen händer ingenting, vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 inget. uppdatera bara. det kommer en liten stunds störning i din internetuppkoppling som gör att laddningen av sidan upphör och den stannar och lämnar sidan vit. sånt är helt naturligt och händer alla hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 inget. uppdatera bara. det kommer en liten stunds störning i din internetuppkoppling som gör att laddningen av sidan upphör och den stannar och lämnar sidan vit. sånt är helt naturligt och händer alla hela tiden. Ok, ska prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 inget. uppdatera bara. det kommer en liten stunds störning i din internetuppkoppling som gör att laddningen av sidan upphör och den stannar och lämnar sidan vit. sånt är helt naturligt och händer alla hela tiden. Ok, ska prova om du använder IE7 som jag gjorde på min förra dator så kan man få en vit ruta. men det är bara att gå tillbaks så kommer sidan tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 inget. uppdatera bara. det kommer en liten stunds störning i din internetuppkoppling som gör att laddningen av sidan upphör och den stannar och lämnar sidan vit. sånt är helt naturligt och händer alla hela tiden. Ok, ska prova om du använder IE7 som jag gjorde på min förra dator så kan man få en vit ruta. men det är bara att gå tillbaks så kommer sidan tillbaka. Jag använder FF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.