Nafrali Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Någon gång åker jag till Finland och är där ett tag. Kommer inte ihåg när jag skulle åka, eller hur länge jag skulle vara där. Gissar på att jag åker om 2 veckor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Det där låter luddigt xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 (redigerat) Haha, jag har inte riktigt koll på när jag (Fast det är ju inte bara jag) åker. För mycket alkohol? Redigerat 7 Juli 2009 av Nafrali Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Nu ska vi inte vara så negativa, du vet ju åtminstone vart du ska... eller...? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Åker tydligen imorgon, kommer hem den 29'e (Landar fruktansvärt sen den 28'e)...Kan ju säga att jag tappade lusten för semester helt och hållet idag, och längtar redan tills jag kommer hem från semester.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Vadan detta nu då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 Vet ej, hade iallafall det gött (Som jag trodde att jag skulle ha det). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 Trevligt :) Vill inte göra en ny tråd men jag kommer vara borta från Söndag och en vecka eller lite till framöver ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg