Hoppa till innehåll

En Del Sidor Tar 5-10 Minuter Att Ladda


Gäst 40200

Rekommendera inlägg

Gäst 40200

Hej, en del sidor som jag ska in på tar 10 minuter att ladda, som t.ex planetrenders.net tog 8 minuter innan jag kom in. Vad är felet. Tacksam för hjälp. PS. använder FF :iluvff:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej, en del sidor som jag ska in på tar 10 minuter att ladda, som t.ex planetrenders.net tog 8 minuter innan jag kom in. Vad är felet. Tacksam för hjälp. PS. använder FF :iluvff:

Samma problem för mej, tar skit länge att slippa in på några sidor, t.ex planetrenders... Ångrar att jag ominstallerade datorn :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 40200

Hej, en del sidor som jag ska in på tar 10 minuter att ladda, som t.ex planetrenders.net tog 8 minuter innan jag kom in. Vad är felet. Tacksam för hjälp. PS. använder FF :iluvff:

Samma problem för mej, tar skit länge att slippa in på några sidor, t.ex planetrenders... Ångrar att jag ominstallerade datorn :(

 

Jag har inte ominstallerat datorn, men det är så för mig ändå :( vi har inte heller virus på datorn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fel på sidan.

Den funkar för mig på 3 sec. Om den inte funkar för vissa så är det väl delvis den sidans fel men förmodligen också nåt i datorn.

 

Du kan ju alltid trimma firefox lite: https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/1269

Fanns ett till program som snabbade på det, uppdaterar inlägget om jag kommer på vilket det var. Googla annars runt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 40200

Fel på sidan.

Den funkar för mig på 3 sec. Om den inte funkar för vissa så är det väl delvis den sidans fel men förmodligen också nåt i datorn.

 

Du kan ju alltid trimma firefox lite: https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/1269

Fanns ett till program som snabbade på det, uppdaterar inlägget om jag kommer på vilket det var. Googla annars runt.

 

Nu laggar det inte längre :] det var 5 sidor som laggade, nu laggar ingen :]
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fel på sidan.

Den funkar för mig på 3 sec. Om den inte funkar för vissa så är det väl delvis den sidans fel men förmodligen också nåt i datorn.

 

Du kan ju alltid trimma firefox lite: https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/1269

Fanns ett till program som snabbade på det, uppdaterar inlägget om jag kommer på vilket det var. Googla annars runt.

 

"Detta tillägg är för en äldre version av firefox" >.>
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...