Gäst 40200 Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Hej, en del sidor som jag ska in på tar 10 minuter att ladda, som t.ex planetrenders.net tog 8 minuter innan jag kom in. Vad är felet. Tacksam för hjälp. PS. använder FF :iluvff: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Hej, en del sidor som jag ska in på tar 10 minuter att ladda, som t.ex planetrenders.net tog 8 minuter innan jag kom in. Vad är felet. Tacksam för hjälp. PS. använder FF :iluvff:Samma problem för mej, tar skit länge att slippa in på några sidor, t.ex planetrenders... Ångrar att jag ominstallerade datorn :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Hej, en del sidor som jag ska in på tar 10 minuter att ladda, som t.ex planetrenders.net tog 8 minuter innan jag kom in. Vad är felet. Tacksam för hjälp. PS. använder FF :iluvff:Samma problem för mej, tar skit länge att slippa in på några sidor, t.ex planetrenders... Ångrar att jag ominstallerade datorn :( Jag har inte ominstallerat datorn, men det är så för mig ändå :( vi har inte heller virus på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Fel på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Fel på sidan.Den funkar för mig på 3 sec. Om den inte funkar för vissa så är det väl delvis den sidans fel men förmodligen också nåt i datorn. Du kan ju alltid trimma firefox lite: https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/1269 Fanns ett till program som snabbade på det, uppdaterar inlägget om jag kommer på vilket det var. Googla annars runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Fel på sidan.Den funkar för mig på 3 sec. Om den inte funkar för vissa så är det väl delvis den sidans fel men förmodligen också nåt i datorn. Du kan ju alltid trimma firefox lite: https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/1269 Fanns ett till program som snabbade på det, uppdaterar inlägget om jag kommer på vilket det var. Googla annars runt. Nu laggar det inte längre :] det var 5 sidor som laggade, nu laggar ingen :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Fel på sidan.Den funkar för mig på 3 sec. Om den inte funkar för vissa så är det väl delvis den sidans fel men förmodligen också nåt i datorn. Du kan ju alltid trimma firefox lite: https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/1269 Fanns ett till program som snabbade på det, uppdaterar inlägget om jag kommer på vilket det var. Googla annars runt. "Detta tillägg är för en äldre version av firefox" >.> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.