Satisfaction Skrivet 12 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 Läser: Halo-The Fall Of Reach Good riddance. Ska försöka mig på en helt random bok som heter något i stil med "100-åringen som försvann". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 The Shattering B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 "Mopedboken för AM-körkort" som handlar om hur man ska betesig i trafiken och vad man ska göra när man kör med mopeden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 Slakthus 5,Svenska uppgift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 dessvärre enbart kurslitteratur. tenta om 2 dagar och har väl läst 1/3 av kurslitteraturen. men jag är optimistisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 November 2010 Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 The Shattering B) Tänkte göra nåt Red Shirt Guy-skämt här, men jag orkar inte komma på nåt. :( Läste ut Lunar Park idag (det finns en anledning till att det tog så lång tid), och jag måste säga att den var jävligt bra, om än också väldigt uppfuckad. Nu läser jag Any Old Iron (av Anthony Burgess, vilket väl är en pseudonym, men w/e) på engelska. Har inte riktigt kommit in i handlingen än, men den verkar najs. Allt Burgess gjort är ju bra, så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Fantasy, manga lite smått Lyssnar mest på ljudböcker, palla läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Läser inte böcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 AM-boken för moped Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Tänkte ta tag i Il Principe (Fursten) av Niccolò Machiavelli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Läste ut Drakens Bok nyss dags att läsa del 2 Svärdens Bok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Aktare för Knatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.