WASD Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Astral Dynamics av Robert Bruce. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 1 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Carambole av Håkan Nesser.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Jag läser inte böcker. Inte frivilligt iallafall. :PSå tänkte jag också väldigt länge fast när man hittar en bok man är intresserad av är det ungefär som ett dataspel eller en film man är intresserad av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Läser inget just nu, men tänkte läsa om Den Oändliga Historien nån gång snart. Har så fantastiska minnen av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 den förlorade symbolen - dan brown absolut läsvärd men den kan vara upprepande ibland :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Jag läser inte böcker. Inte frivilligt iallafall. :PSå tänkte jag också väldigt länge fast när man hittar en bok man är intresserad av är det ungefär som ett dataspel eller en film man är intresserad av. Så sant så. Jag läste aldrig, nästintill aldrig i varje fall. Nu föredrar jag nästan böcker framför film. För några månader sedan bestämde jag mig för att ge mig på Stephen King's romanserie i sju delar; "Det mörka tornet". Just nu har jag tagit mig så långt som ungefär halvvägs in i den tredje delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 ärligt när jag var mindre så tittade jag inte på film jag läst harry potter böckerna om och om igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 (redigerat) Jag läser ju st nu "Politiska ideologier i vår tid" av Reidar Larsson Redigerat 1 Juni 2010 av prophet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Har läst Sagan om Ringen två gånger, och läser den nu på engelska. Silmarillion har man betat av 4-5 ggr. Har läst Eragon-böckerna med, men har man läst LOTR så är det svårt att hitta något annat som är värt att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Har läst Sagan om Ringen två gånger, och läser den nu på engelska. Silmarillion har man betat av 4-5 ggr. Har läst Eragon-böckerna med, men har man läst LOTR så är det svårt att hitta något annat som är värt att läsa. I fantasy-väg kanske. :/ Ska väl vara den jag tidigare nämnde då, Den Oändliga Historien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 1 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2010 Darren shan är sjukt bra. Ska läsa nionde boken när den kommer ut på svenska, Då skolans mediatek bara köper in dem på svenska :S Men just nu läser jag "Diary of a wimpy kid, Gregory Rules". Absolut, fast jag köper mina böcker. Vårt bibliotek har ungefär 20+ som ska läsa den boken när den kommer... Fast, imorgon ska jag beställa Lake Of Souls, Lord of the shadows, och Sons of Destiny http://cdon.se/media-dynamic/images/product/00/04/60/71/89/1/shan-darren-the-lake-of-souls.jpg http://cdon.se/media-dynamic/images/product/00/05/00/87/31/1/shan-darren-lord-of-the-shadows.jpg http://cdon.se/media-dynamic/images/product/00/05/00/87/32/1/shan-darren-sons-of-destiny.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Afrodite och olyckstrasten-Ritta Jacobsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.