Encoder Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Lampyrerna-Epidemin Blev väldigt besviken när jag såg filmen "cirque du freak the vampire's assistant",jag var uttråkad efter 40 min. Jag tappa hakan, dom borde inte få göra en bok till så dålig. Jag har läst ut hela Cirque du Freak series nu!! Fyfan vad bra slut! Alla böckerna gick rakt igenom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maron Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 Några bra böcker: Piratika & Piratika 2 Det mesta av Stephen King (Hjärtan i Atlantis och Lida är väldigt bra). Anne Rices vampyrserie The Host av Stephenie Meyer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 8 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2010 just läst ut vargbröder vålnadernas berg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Exploring the World of Lucid Dreaming av Stephen LaBerge http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=034537410X Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Väktarens offer... Väntar på att Percy Jackson 4 kommer ut i sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sPLAT Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Håller på att lläsa ondskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 I ett par år nu så har jag läst om harry potter böckerna, har dock börjat på sagan om ringen böckerna. Riktigt bra, lite mycket ''sånger'' i bara som är tråkiga att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Tidningsdeckarna: Skejtrånaren den är bra en så länge :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 A Song of Ice and Fire, bok 3, A Storm of Swords Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 venne om det räknas med körkortsboken, tar moppe kort <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crabsex Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 venne om det räknas med körkortsboken, tar moppe kort <_<Samma här, fast AM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 The spy who came in from the cold- John le Carré Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.