admin Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Någon gång mellan fredag-söndag så kommer vi att skicka ut ett nyhetsbrev innehållandes en länk som gör att man får gratis FuskaVIP i 3 dagar. Har du redan det, så förlängs det med 3 dagar. Alla medlemmar på Fuska får nyhetsbrevet men ibland kan det hända att man har en felaktig eller gammal e-postadress till sin användare och då kommer inte nyhetsbrevet fram. Så kontrollera gärna så e-postadressen du är registrerad med fungerar och om den inte gör det eller är gammal så ändra den på http://www.fuska.se/forum/index.php?act=UserCP&CODE=08 i god tid för att vara säker på att du får nyhetsbrevet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Nice, jag ändrade e-mail för ett tag sen men har fortfarande min gamla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Ändrade du via länken? Du måste aktivera din mejl på den nya adressen efter att du har ändrat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Jag ändrade min mailadress för en sisådär 2 månader sen, och jag gjorde som det stog att man skulle göra men har fortfarande den gamla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Jag ändrade min mailadress för en sisådär 2 månader sen, och jag gjorde som det stog att man skulle göra men har fortfarande den gamlaDu var inte ens registrerad för 2 månader sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Jag ändrade min mailadress för en sisådär 2 månader sen, och jag gjorde som det stog att man skulle göra men har fortfarande den gamlaDu var inte ens registrerad för 2 månader sen. Men ungefär en månad då, trodde jag hade vart här i 2 månader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Som sagt, bara att gå in på länken i första inlägget och se ifall det är rätt e-postadress som står där. Är det fel så får du ändra där enligt instruktionerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Har det skickats än? För jag bytte just e-post adress p.g.a. att jag glömt mitt lösenord till den andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Härligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Som sagt, bara att gå in på länken i första inlägget och se ifall det är rätt e-postadress som står där. Är det fel så får du ändra där enligt instruktionerna.Nån använder den jag tänker byta till :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Som sagt, bara att gå in på länken i första inlägget och se ifall det är rätt e-postadress som står där. Är det fel så får du ändra där enligt instruktionerna.Nån använder den jag tänker byta till :o Jag förstår inte riktigt vad det är du menar nu.Om du ska byta din e-mail adress så byter du till en adress som du använder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Som sagt, bara att gå in på länken i första inlägget och se ifall det är rätt e-postadress som står där. Är det fel så får du ändra där enligt instruktionerna. Nån använder den jag tänker byta till :o Jag förstår inte riktigt vad det är du menar nu.Om du ska byta din e-mail adress så byter du till en adress som du använder. Ja, den jag tänker byta till är min egen, men det står att den redan finns i databasen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg