Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Någon gång mellan fredag-söndag så kommer vi att skicka ut ett nyhetsbrev innehållandes en länk som gör att man får gratis FuskaVIP i 3 dagar. Har du redan det, så förlängs det med 3 dagar.

Alla medlemmar på Fuska får nyhetsbrevet men ibland kan det hända att man har en felaktig eller gammal e-postadress till sin användare och då kommer inte nyhetsbrevet fram.

Så kontrollera gärna så e-postadressen du är registrerad med fungerar och om den inte gör det eller är gammal så ändra den på http://www.fuska.se/forum/index.php?act=UserCP&CODE=08 i god tid för att vara säker på att du får nyhetsbrevet.

• Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst 40200
Skrivet

Nice, jag ändrade e-mail för ett tag sen men har fortfarande min gamla

Gäst 40200
Skrivet

Jag ändrade min mailadress för en sisådär 2 månader sen, och jag gjorde som det stog att man skulle göra men har fortfarande den gamla

Skrivet

Jag ändrade min mailadress för en sisådär 2 månader sen, och jag gjorde som det stog att man skulle göra men har fortfarande den gamla

Du var inte ens registrerad för 2 månader sen.
Gäst 40200
Skrivet

Du var inte ens registrerad för 2 månader sen.

Men ungefär en månad då, trodde jag hade vart här i 2 månader
Skrivet

Som sagt, bara att gå in på länken i första inlägget och se ifall det är rätt e-postadress som står där. Är det fel så får du ändra där enligt instruktionerna.

Gäst 40200
Skrivet

Som sagt, bara att gå in på länken i första inlägget och se ifall det är rätt e-postadress som står där. Är det fel så får du ändra där enligt instruktionerna.

Nån använder den jag tänker byta till :o
Skrivet

Jag förstår inte riktigt vad det är du menar nu.

Om du ska byta din e-mail adress så byter du till en adress som du använder.

Gäst 40200
Skrivet

Jag förstår inte riktigt vad det är du menar nu.

Om du ska byta din e-mail adress så byter du till en adress som du använder.

Ja, den jag tänker byta till är min egen, men det står att den redan finns i databasen
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...