Hoppa till innehåll

Gratis Fuskavip


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

Någon gång mellan fredag-söndag så kommer vi att skicka ut ett nyhetsbrev innehållandes en länk som gör att man får gratis FuskaVIP i 3 dagar. Har du redan det, så förlängs det med 3 dagar.

 

Alla medlemmar på Fuska får nyhetsbrevet men ibland kan det hända att man har en felaktig eller gammal e-postadress till sin användare och då kommer inte nyhetsbrevet fram.

 

Så kontrollera gärna så e-postadressen du är registrerad med fungerar och om den inte gör det eller är gammal så ändra den på http://www.fuska.se/forum/index.php?act=UserCP&CODE=08 i god tid för att vara säker på att du får nyhetsbrevet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst 40200

Jag ändrade min mailadress för en sisådär 2 månader sen, och jag gjorde som det stog att man skulle göra men har fortfarande den gamla

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 40200

Jag ändrade min mailadress för en sisådär 2 månader sen, och jag gjorde som det stog att man skulle göra men har fortfarande den gamla

Du var inte ens registrerad för 2 månader sen.

 

Men ungefär en månad då, trodde jag hade vart här i 2 månader
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 40200

Som sagt, bara att gå in på länken i första inlägget och se ifall det är rätt e-postadress som står där. Är det fel så får du ändra där enligt instruktionerna.

Nån använder den jag tänker byta till :o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som sagt, bara att gå in på länken i första inlägget och se ifall det är rätt e-postadress som står där. Är det fel så får du ändra där enligt instruktionerna.

Nån använder den jag tänker byta till :o

 

Jag förstår inte riktigt vad det är du menar nu.

Om du ska byta din e-mail adress så byter du till en adress som du använder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 40200

Som sagt, bara att gå in på länken i första inlägget och se ifall det är rätt e-postadress som står där. Är det fel så får du ändra där enligt instruktionerna.

Nån använder den jag tänker byta till :o

 

Jag förstår inte riktigt vad det är du menar nu.

Om du ska byta din e-mail adress så byter du till en adress som du använder.

 

Ja, den jag tänker byta till är min egen, men det står att den redan finns i databasen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...