Money Skrivet 10 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Installera hos en kompis på en extern hårddisk/usb-minne eller liknande och sedan kör spelet via den externa devicen. Själva installationen ligger på 8GB, när man installerat spelet så ligger spelet på 15GB så det finns ingen usb minne som tar 8 / 15gb :S Jag har ingen extern hårddisk :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Jodå. http://www.corsair.com/products/voyager/default.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 10 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 Jag har fixat problemet :D Jag var tvungen att ladda ner spelet olagligt då jag köpt den för 400 spänn och jag inte ens kan öppna det. I detta fall är det inte olagligt att ladda ner för jag köpt spelet och det startades inte. Men jag aktiverade med mitt äkta registreringskod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Perky22 Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Tack för att du tagit tid och letat för mig, men jag har prövat att prova på en dator alltså en annan läsare och då funkade allt perfekt, sedan provade jag och hämta läsaren som det funka på o lägga på min dator, det kom samma felmeddelande :S Snälla någon hjälp mig :( Kanske detta kan funka !Jag sökte på Microsoft Flight Simulator X På Google för att ladda ner det Jag har också windows7 men det funkar UTMÄRKT hos mig så pröva det och välj någon hygglig sida och ladda ner det från så ska nog allting lösa sig P.S. Jag tror bara man kan använda spelet i (FREE TRIAL "LÄGET") Så efter typ en timme så måste du starta om det men annars är det BÄST! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.