Hoppa till innehåll

Microsoft Flight Simulator X Deluxe Edition


Money

Rekommendera inlägg

Installera hos en kompis på en extern hårddisk/usb-minne eller liknande och sedan kör spelet via den externa devicen.

Själva installationen ligger på 8GB, när man installerat spelet så ligger spelet på 15GB så det finns ingen usb minne som tar 8 / 15gb :S Jag har ingen extern hårddisk :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Jag har fixat problemet :D

 

 

Jag var tvungen att ladda ner spelet olagligt då jag köpt den för 400 spänn och jag inte ens kan öppna det.

 

I detta fall är det inte olagligt att ladda ner för jag köpt spelet och det startades inte. Men jag aktiverade med mitt äkta registreringskod.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...

Tack för att du tagit tid och letat för mig, men jag har prövat att prova på en dator alltså en annan läsare och då funkade allt perfekt, sedan provade jag och hämta läsaren som det funka på o lägga på min dator, det kom samma felmeddelande :S

 

Snälla någon hjälp mig :(

 

Kanske detta kan funka !

Jag sökte på Microsoft Flight Simulator X På Google för att ladda ner det Jag har också windows7 men det funkar UTMÄRKT hos mig så pröva det och välj någon hygglig sida och ladda ner det från så ska nog allting lösa sig P.S. Jag tror bara man kan använda spelet i (FREE TRIAL "LÄGET") Så efter typ en timme så måste du starta om det men annars är det BÄST! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...