Hoppa till innehåll

300kr I Månadspeng. 100kr Till Wow. Vad Tycker Ni?


Rekommendera inlägg

300 i månaden, irlstuff går före WoW.

Vad ska en tolv/trettonåring göra med hundra extra kronor i månaden? Tuggummin? Spara till en bil? :rolleyes:

 

Det är sommar, 100kr extra i glasspengar. Varför ska man spela WoW när det är soligt ute?

Nja varför åka bil när man kan åka kommunalt

 

Bekvämare, inte fan äre väl bekvämt att spela data mitt på dagen när det är sol ute? :P

 

Med tanke på vädret den här sommaren så meh
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

250 spänn för 2 månader som man måste köpa online/i butik VS 110 spänn för en månad som updateras automatiskt och kan upphävas direkt

Är det bara i min stad där gc har höjts till 300? :s

 

250 om man köper online på webhallen dock
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

300 i månaden, irlstuff går före WoW.

Vad ska en tolv/trettonåring göra med hundra extra kronor i månaden? Tuggummin? Spara till en bil? :rolleyes:

 

Det är sommar, 100kr extra i glasspengar. Varför ska man spela WoW när det är soligt ute?

 

Hmm. Glass är gott. Men spelar hällre dator än va ute och spela te.x fotboll eller springa. Har astma :(

Och det är självklart att man ska köpa tuggummi :)

 

Jag kommer ju köpa dessa gamecard: http://www.webhallen.com/prod.php?id=66077 som jag har gjort 2 gånger tidigare. 5 mil är en bit att åka för ett gamecard.

Redigerat av jacob_96
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

250 spänn för 2 månader som man måste köpa online/i butik VS 110 spänn för en månad som updateras automatiskt och kan upphävas direkt

Är det bara i min stad där gc har höjts till 300? :s

 

Här i stockholm när jag kolla igår var det 250 eller så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det bara i min stad där gc har höjts till 300? :s

Var 270 senast jag köpte :( bara i en affär tror jag, Media Markt, och när den var nyöppnad sålde dom för 200kr... Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det bara i min stad där gc har höjts till 300? :s

Var 270 senast jag köpte :( bara i en affär tror jag, Media Markt, och när den var nyöppnad sålde dom för 200kr...

 

Vart bor du WASD? Alltså statsdel?

 

Aja, gör som du vill, inte mina pengar det handlar om =p

Redigerat av Tunnelvision
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aja, gör som du vill, inte mina pengar det handlar om =p

"Guise! I njeed to now spec to rouge!"

 

"gör som du vill, inte min rogue"

 

:o

 

Imo fixar du gamecard om det inte är jobbigt att åka nånstans eller beställa från internet. När det tar slut kan du ta en paus från wow innan du köper igen. Med 100 kr i månaden är det inte mycket till "väckarklocka" som säger att nu kan man prova ta en paus.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aja, gör som du vill, inte mina pengar det handlar om =p

"Guise! I njeed to now spec to rouge!"

 

"gör som du vill, inte min rogue"

 

:o

 

Imo fixar du gamecard om det inte är jobbigt att åka nånstans eller beställa från internet. När det tar slut kan du ta en paus från wow innan du köper igen. Med 100 kr i månaden är det inte mycket till "väckarklocka" som säger att nu kan man prova ta en paus.

 

Åh. När det gäller specs så finns det extremt dåliga/onödiga talents och så finns det bra talents, fakta. Det här är mer en åsiktsfråga, tycker vi att han ska köpa gamecard, eller tycker vi att han ska skita i ett gamecard och köpa w/e istället?

 

Visst kan två noobs tjata om ifall man ska specca fire eller 22/22/23 i pvp som mage, men då är de bara dumma i huvudet.

 

I den här frågan så finns det inte ett alternativ som är bättre än det andra i allmänhet, det handlar bara om prioriteringar och intressen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aja, gör som du vill, inte mina pengar det handlar om =p

"Guise! I njeed to now spec to rouge!"

 

"gör som du vill, inte min rogue"

 

:o

 

Imo fixar du gamecard om det inte är jobbigt att åka nånstans eller beställa från internet. När det tar slut kan du ta en paus från wow innan du köper igen. Med 100 kr i månaden är det inte mycket till "väckarklocka" som säger att nu kan man prova ta en paus.

 

lolwut? 100kr för en månad, du spelar i 15 dagar och tröttnar och stänger av din subscription - 100kr spenderade

250kr för två månader, du spelar i 15 dagar och tröttnar och gör ingenting - 250kr spenderade

 

Valet är uppenbart

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aja, gör som du vill, inte mina pengar det handlar om =p

 

"Guise! I njeed to now spec to rouge!"

 

"gör som du vill, inte min rogue"

 

:o

 

Imo fixar du gamecard om det inte är jobbigt att åka nånstans eller beställa från internet. När det tar slut kan du ta en paus från wow innan du köper igen. Med 100 kr i månaden är det inte mycket till "väckarklocka" som säger att nu kan man prova ta en paus.

 

lolwut? 100kr för en månad, du spelar i 15 dagar och tröttnar och stänger av din subscription - 100kr spenderade

250kr för två månader, du spelar i 15 dagar och tröttnar och gör ingenting - 250kr spenderade

 

Valet är uppenbart

 

Och han ska spela i 15 dagar och tröttna? Själv tycker jag det är bättre med gamecard, då det tar slut tar man en paus, man slipper stänga av subscription, slå igen subscription, slå av subscription, slå igång subscription.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...